x

Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats

PERMETRE
NO, GRÀCIES
Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
Presentació

Campanya per reduir els accidents pel consum d'alcohol i drogues

L'ACA presenta amb el Govern i MoraBanc la segona edició de 'Missió Zero Accidents' que comença avui i té com a lema 'També és cosa teva'
Enric Pujal, Jordi Gallardo i Mireia Maestre en la presentació de la segona edició de la campanya Missió Zero Accidents.

El president de l'ACA, Enric Pujal, el ministre de Presidència, Jordi Gallardo, i la directora de comunicació de MoraBanc, Mireia Maestre

Enric Pujal, Jordi Gallardo i Mireia Maestre en la presentació de la segona edició de la campanya Missió Zero Accidents.

Actualitzada 15/06/2020 a les 18:26
El president de l'Automòbil Club d'Andorra, Enric Pujal Torres, el ministre de Presidència, Economia i Empresa del Govern d'Andorra, Jordi Gallardo i, la directora de Comunicació i Marca de MoraBanc, Mireia Maestre han presentat aquesta tarda la segona edició de la campanya nacional de seguretat viària que es posarà en marxa avui dilluns 15 de juny. Després que la primera se centrés en evitar els accidents amb vehicles de dues rodes, aquesta segona té per objectiu incidir en els perills de conduir sota els efectes de l'alcohol i les drogues. En aquest sentit, s'ha treballat conjuntament amb el cos de policia, que és qui viu pràcticament a diari aquesta problemàtica al carrer.
La campanya té com a lema 'També és cosa teva'. "Vam decidir treballar en una línia de comunicació que té la premissa d'incidir en l'entorn més proper de les  persones que estan tenint una conducta d'excés, sigui la parella, un amic, un company de treball", ha explicat el secretari de l'ACA, Antoni Sasplugas. És per aquest motiu que la campanya planteja tres situacions quotidianes: un esmorzar, un sopar i una festa, on el protagonista no és qui condueix un vehicle, sinó la persona que està al seu costat, que són testimonis d'una actitud imprudent i tenen la responsabilitat de reaccionar davant la situació. En aquest sentit, es vol apel·lar a emocions com el dol, la vergonya i la responsabilitat. 
La campanya de seguretat viària 'Missió Zero Accidents' s'ha posat en marxa avui en diferents suports (premsa digital, xarxes socials, ràdio i busos del transport públic) i té dos períodes d'emissió: del 15 de juliol al 15 d'agost i del 16 de novembre al 16 de gener de 2021. Aquestes dates coincidiran amb les campanyes específiques de control de consum d'alcohol i drogues realitzades per la policia. 
Etiquetes
  • #3 Homer Simpson
    (15/06/20 21:13)

    És el súmmum de la hipocresia, basem la nostra economia en el tabac i l'alcohol i després pretenem regularitzar els accidents relacionats amb el consum d'alcohol.

    Respondre
  • #2 Morirem d'exit
    (15/06/20 20:53)

    Missió zero accidents? quina mena de campanya és aquesta? a quí voleu enganyar? som el país amb més vehicles del món per habitant, és normal que hagin accidents de trànsit.

    Respondre
  • #1 No és suficient
    (15/06/20 19:14)

    No és suficient, tenim una emergència nacional que patim cada dia, la perillosa conducció esportiva, el soroll ensordidor de motos i cotxes amb escapaments esportius i la pacificació del trànsit, sense fer comentaris de la brutal contaminació que pateix la Vall a causa de la intensiva circulació.

    Respondre
3
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts
© Diari d’Andorra
(Premsa Andorrana) 2005-2019 - C/ Bonaventura Riberaygua, 39, 5è pis - Telèfon : +376 877 477

Col·laboradors:

HELISA - Gestor de continguts