Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats


Supongo que se trata de una buena noticia. Hemos contribuido un 98% a no dañar la salud de otras personas.
Respondre
Augmenteu el preu del paquet a 20€, i acabeu amb aquesta comèdia. Tenir el preu més car del món, podria ser un atractiu -o la roïna...-.
Tanmateix, seria una bona fórmula, per acabar amb el contraban -de tabac-, i amb tota la casta i caspa de traïdors, col·laboracionistes, i "lo negoci" del sogre i el gendre.
Pere va dir..Augmenteu el preu del paquet a 20€, i acabeu amb aquesta comèdia. Tenir el preu més car del món, podria ser un atractiu -o la roïna...-.
RespondreTanmateix, seria una bona fórmula, per acabar amb el contraban -de tabac-, i amb tota la casta i caspa de traïdors, col·laboracionistes, i "lo negoci" del sogre i el gendre.
VOSTED SAP QUE EL "SOGRE I JENDRE" AL PEIS SON "LA CASTA".