Promoció turística d'Andorra a la fase final de l'ACB

L'ACB cedirà a cada club uns espais publicitaris per als seus patrocinadors i MoraBanc ha donat els seus a Andorra Turisme

Promoció turística d'Andorra a la fase final de la Lliga EndesaMoraBanc

detail.info.publicated

Creat:

Actualitzat:

Etiquetes:

L'ACB ha decidit cedir espais publicitaris repartits al pavelló de la Font de Sant Lluís de València als 12 clubs participants de la fase final de la Lliga Endesa per fer promoció dels seus patrocinadors. Espais comel protector d’una de les cistelles, minuts als leds que es veuen per televisió, espais virtuals que es projectaran a les graderies i elements de marca a les pistes d’entrenament, estaran a disposició dels col·laboradors de cada equip durant els seus duels. Aquests espais estan valorats en 75.000 euros segons l'ACB, que espera audiències molt superiors a les jornades tradicionals de la lliga i que s'aproximin a les que es registren a la Copa del Rei.

En aquest sentit, Andorra Turisme tindrà el seu espai com un dels patrocinadors principals del BC MoraBanc. L'entitat bancària que dona nom al club també disposa d'alguns espais, però ha informat que els cedirà tots a Andorra Turisme per promocionar el Principat com a destinació turística. Aquesta publicitat es podrà veure en almenys cinc partits, els que disputarà el conjunt tricolor contra el València, el Reial Madrid, el Saragossa, el Burgos i el Gran Canària, i en cas d'accedir a les semifinals també hi serien. "Des de l’inici de l’emergència sanitària estem pendents d’aquelles coses en què podem ajudar i per a Andorra la bona afluència de visitants en els propers mesos pot marcar una diferència. Per això cedim uns espais valuosos en un esdeveniment que tindrà un seguiment molt alt a Espanya", ha indicat la directora de Comunicació i Marca de MoraBanc, Mireia Maestre, en relació a la cessió dels espais publicitaris. Per la seva banda, la directora de Màrqueting i Comunicació d'Andorra Turisme, Noemí Pedra, ha agraït el gest, el qual "ens permetrà tenir més presència de marca i sumar esforços a la campanya ja prevista per aquest estiu". En aquest sentit, Pedra ha indicat que "Esperem que les audiències siguin elevades tal com es preveu i que ens permeti poder desplegar la nostra marca i potenciar les visites de turistes a l’estiu. Més que mai, hem d’unir esforços i aquesta iniciativa de cessió d’espais n’és un exemple".

El primer duel del conjunt andorrà serà el proper dijous 18 a les 15.30 h davant el València a les 15.30 h i es podrà seguir per Movistar Deportes.

tracking