x

Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats

PERMETRE
NO, GRÀCIES
Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA

Cues per fer tràmits presencials en el retorn a la normalitat

Cues al servei de Tràmits del Govern

Cues al servei de Tràmits del Govern

Cues al servei de Tràmits del Govern

Fernando Galindo
Persones fent cua a l'entrada de la CASS.

Cues al servei de Tràmits del Govern

Persones fent cua a l'entrada de la CASS.

Fernando Galindo
Actualitzada 06/06/2020 a les 06:24
La tornada a la normalitat per a gran part de la població va provocar ahir unes imatges que feia temps que no es veien amb aquesta magnitud: cues per tal de poder fer tràmits de manera presencial sense la necessitat de demanar cita prèvia. En aquest sentit, el servei de Tràmits de Govern va patir llargues cues des de primera hora del matí d’ahir, en el primer dia en què l’executiu va permetre accedir presencialment a l’edifici administratiu per fer gestions sense cita prèvia. Aquest fet va provocar que un gran nombre de gent es desplacés fins allà i hagués d’esperar el torn des del carrer. En previsió que això hagués pogut passar, el Govern ja havia recomanat fer la sol·licitud prèvia per tal d’evitar una aglomeració de persones.
Un altre dels punts que amb la represa de la normalitat va començar a patir cues van ser les oficines de la Caixa Andorrana de Seguretat Social. En aquest sentit, la parapública també va registrar persones esperant al carrer des de primera hora. Fonts de l’entitat van explicar al Diari que part d’aquestes es devien a la represa de diverses pràctiques mèdiques i que, per aquest motiu, s’havien incrementat les peticions de volants mèdics tant per fer proves com per practicar cirurgies que s’havien quedat endarrerides, a causa de les restriccions provocades per la Covid-19 i el tancament de fronteres. Un altre dels motius que van provocar les acumulacions de persones a les portes de la CASS va ser la limitació de gent per accedir a l’edifici administratiu. En aquest sentit, cal recordar que només un total de 25 persones poden estar dins la planta baixa, repartides entre les nou taules d’atenció al públic i la sala d’espera. No obstant això, des de la parapública, a les persones que s’esperaven al carrer, se’ls demanava per quin tràmit volien fer i, si era possible, se’ls recomanava que el fessin de manera telemàtica.
  • #5 Robert
    (06/06/20 21:06)

    Efectivament Cris i Ana
    Pero es el que hi ha
    El pais no te cura
    Els politics no estan a l'alçada ni els actuals ni els de la oposicio
    No hi ha carisma no hi ha lideratge no hi ha nivell
    Mala sort

    Respondre
  • #4 Anna
    (06/06/20 18:45)

    És una autèntica casa de P.......

    Respondre
  • #3 Cris
    (06/06/20 17:03)

    Robert va dir..
    Tens tota la rao! Estan al servei dels ciutadans i el seu rol (i el dels politics of course!) es facilitar-nos els tràmits. Cita prèvia. Simplificacio dels tramits: online, als comuns, no duplicitat de documents, etc. Ampliaciò d'horaris. Funcionaris eficients, educats i amables. Solucions n'hi han

    Respondre
  • #2 Robert
    (06/06/20 15:06)

    Han fet vacances i televacances 3 mesos. I ara en paguem nosaltres les consequencies. 
    Pero ells faran vacances a l'estiu
    Per que no amplien horari!!!!????

    Respondre
  • #1 Cris
    (06/06/20 07:46)

    A govern ja no donen hora per cita prèvia. Prefereixen q la gent s'amontoni fent cua. També cal fer un esforç pq alguns tramits es puguin fer on line i q molts més es puguin fer dsdl comuns. Tràmits mai ha funcionat gaire bè i ara es nota molt

    Respondre
5
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts
© Diari d’Andorra
(Premsa Andorrana) 2005-2019 - C/ Bonaventura Riberaygua, 39, 5è pis - Telèfon : +376 877 477

Col·laboradors:

HELISA - Gestor de continguts