x

Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats

PERMETRE
NO, GRÀCIES
Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
DIARI TV MUSIK

Salut registra un positiu més a Salita

El brot de coronavirus a la residència escaldenca afecta a 10 persones
Residència per a gent gran Salita

Domus Salita

Domus Salita

Fernando Galindo
Centre Sociosanitari Domus Salita

Centre sociosanitari Domus Salita

Centre sociosanitari Domus Salita

Actualitzada 04/06/2020 a les 20:10
Salut ha registrat un nou infectat per la Covid-19 a la residència Salita que eleva a una desena el global de persones afectades pel brot que es va detectar dilluns i que ha provocat set ingressos a l'hospital des de diumenge on ara hi ha 11 pacients amb coronavirus, tots ells a planta, segons les dades actualitzades aquesta tarda pel ministeri.
L'epidèmia deixa fins avui 852 contagiats i 738 recuperacions, tres més que ahir. El nombre de casos actius baixa fins a 63 malalts, entre els que hi ha tres professionals sanitaris, un d'ells treballador del centre sociosanitari escaldenc, segons va anunciar ahir el Govern.

El ministeri ha informat que avui s'ha rebut el resultat de 110 negatius i un únic diagnòstic positiu que correspon a l'usuari de Salita, on s'ha fet un cribratge a tots els residents i professionals del centre per controlar el brot i prendre mesures per evitar la propagació del virus.
Etiquetes
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts
© Diari d’Andorra
(Premsa Andorrana) 2005-2023 - C/ Bonaventura Riberaygua, 39, 5è pis - Telèfon : +376 877 477

Col·laboradors:

HELISA - Gestor de continguts