Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats
El logo de la campanya engegada per Crèdit Andorrà
Marta va dir..
Tota la raó però tranquila que cuan obrin fronteres, tots a comprar al Mercadona i llavors tots tornaran a baixar preus, per cert si surt algun patriota de cartera plena amb casa a Salou, estalviat el comentari i tu també pots comprar a la apple del país i no a Barcelona fent el taxfree a la frontera.
Molt bona iniciativa. Un petit pas, que ajuda a remuntar el vol.
RespondreLa banca guanya i l'Estat perd, tots els crèdits de 'ajuda' són avalats per l'Estat, que assumeix pràcticament tot el risc d'impagament. És a dir, que serà novament el poble qui assumeixi el pes de la 'crisi'.
RespondreLa banca sap que les crisis són una gran oportunitat de negoci, ara és el moment de aprofitar-ho.
RespondreLa banca i el seu màrqueting bonista, el cor en verd és tota una declaració d'intencions...!! La banca no ha perdut ni una sola ploma amb aquesta crisi, tot el contrari, l'Estat pagarà els interessos dels crèdits que nosaltres hem necessitat.
Respondre
Ferran va dir..
si Ferran, tens raó, pero bueno es una dada positiva que es vulgui fer aquesta iniciativa... encara sort que el credit no controla els preus del comerç jaja així que ara toca que els supermercats normalitzin preus, perque bueno es injust per la gent que ha perdut poder adquisitu i no té recursos ni per lo més bàsic...
Ferran va dir..
Tot pels núvols i especialment la carn.
Jaume va dir..
Això hauria d'acompanyar-se amb una contenció de preus, principalment els productes alimentaris.
Bona iniciativa, enhorabona! !
Respondre
Director no sabia que les campanyes de màrqueting fossin una notícia. Criteri periodístic?
Respondre