x

Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats

PERMETRE
NO, GRÀCIES
Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA

Denúncia d'un acte vandàlic a un tamarro

L'obra va ser instal·lada ahir mateix a la vora del riu Pollós, a Arinsal, i avui ha aparegut amb pintades
El tamarro

Denúncia d'un acte vandàlic a un tamarro

El tamarro que ha estat objecte d'un acte vandàlic un dia després de la seva instal·lació.

Twitter Reunió de Papaia
Part de l'acte vandàlic com

Denúncia d'un acte vandàlic a un tamarro

Els autors de l'acte vandàlic també han trencat un cartell informatiu.

Twitter Reunió de Papaia
Així era el tamarro ahir quan es va instal·lar.

Denúncia d'un acte vandàlic a un tamarro

Així era el tamarro ahir quan es va instal·lar.

Twitter Reunió de Papaia
Actualitzada 27/05/2020 a les 17:31
Un tamarro de grans mesures fet de fusta que es va instal·lar ahir a la vora del riu Pollós, més amunt del berenador d'Arinsal, ha aparegut avui amb pintades segons han denunciat usuaris a través de les xarxes socials. L'empresa encarregada d'instal·lar l'obra, Reunió de Papaia, ha fet saber per Twitter que denunciaran l'acte vandàlic a la policia, qui ja ha respòs assegurant que també informarà al personal competent en aquest tipus de fets. En aquest sentit, una usuària ha comentat en relació a la publicació que "ahir mateix vaig anar a visitar el circuit i el tamarro em va semblar encantador. Vaig veure uns xavals jugant per allà però sense més. Veure això és lamentable i molt trist". 
Etiquetes
  • #10 Jo
    (28/05/20 17:25)

    I el iluminat que ha pintat TOTES les parades de bus de l'entrada de la massana fins a la total, que ja han netejat els serveis públics, firmant aquest amb m2k o alguna cosa així res? Una vergonya aquesta gent, sancció important i treballs socials de neteja. Càmares de mobilitat en hi ha unes quantes.

    Respondre
  • #9 Artistes
    (27/05/20 22:26)

    El que és un veritable acte vandàlic i una aberració és instal·lar un 'tamarro' de fusta a la muntanya ...

    Respondre
  • #8 Símbol falic
    (27/05/20 20:51)

    Doncs jo crec que aquestes "pintades" són una obra d'art, una perfomance només per a entesos en la matèria, però cal una sensibilitat especial per entendre-ho.

    Respondre
  • #7 Stopfakes
    (27/05/20 20:03)

    Noticia de gran trascendencia. Y gente opinando sobre tonterías.

    Respondre
  • #6 Tamarros everywhere
    (27/05/20 19:24)

  • #5 Carles
    (27/05/20 18:56)

    Deixant de banda l'acte vandàlic del tot deplorable, voldria dir que m'agradava mes el Tamarro dels JOCS DELS PETITS ESTATS D'EUROPA ANDORRA'91 :)

    Respondre
  • #4 Antoni
    (27/05/20 18:17)

    Si som quatre i ens coneixem,gaire be tots!i en aquets moments,encara mes.
    Si es vulgues..?No costaria gaire agafar los!
    Ja està bé..! D'aquesta manca de civisme i respecte per les coses dels altres.!

    Respondre
  • #3 Antoni
    (27/05/20 18:07)

    Sempre que es produeix quelcom d'estrany ,acusem els tutistes...!
    I ara ,a on són els turistes..?
    Si aquets mal educats els tenim a casa... ! Trencar portes ,pintades, i fer mal...!ja no es d'avui...fa dies que dure..! És una vergonya!

    Respondre
  • #2 en serio?
    (27/05/20 17:59)

    en serio? un tamarro de fusta?????? jajajajaja això ha de fruit d'un il·luminat pixapins ..... jajajajaja el tamarro del Pirineu només surt de nit i amb sort només se'l caça aixecant estoladors .......

    Respondre
  • #1 ramon