La demanda del sistema de pagament a distància de MoraBanc, Paymail, s’ha multiplicat per sis entre de gener a maig respecte a les xifres de l’any anterior a causa de la pandèmia. El perfil d’usuari d’aquest sistema, que permet cobrar enviant un e-mail, un SMS o un WhatsApp, són comerços amb un ampli ventall de productes que no disposaven de venda en línia, i també altres negocis amb e-commerce que ho fan servir per facturar serveis que no tenen un preu fixat fins que s’acaben, com ara les reparacions.
Així mateix, els efectes del confinament també s’han vist en l’evolució de les xifres de la
banca digital que ha incrementat el nombre d’accessos un 23,7 % en el primer quadrimestre respecte al darrer de l’any anterior. Les operacions han crescut un 9,6 % i les consultes d’extractes, moviments de comptes, targetes i valors un 28,1 %. Per donar resposta i solucions als usuaris, MoraBanc ha posat en marxa nous procediments de
firma electrònica per a la contractació de productes i serveis mentre que un altre canal protagonista ha estat el
d’atenció telefònica que ha incrementat força l'activitat aquests mesos. Respecte al mes de febrer, darrer mes d’activitat ordinària, el servei de Telebanc va rebre un 48% més de trucades al març, i un 82% més a l’abril.
Per a mi, dès de fá molts anys MORABANC es el millor de tots els bans, bueno no més tenim 5, però MORABANC, es amb diferència el millor, amb el tracte humá, amb el cara a cara, amb el servei telefònic, amb la seva eficàcia, amb els seus professionals...si podeu canviar de banc hi aneu a MORABANC..us ho aconsello
Respondre