x

Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats

PERMETRE
NO, GRÀCIES
Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
Òbit

Mor el ginecòleg Santiago Pujol als 99 anys d'edat

Actualitzada 11/05/2020 a les 07:30
El doctor especialitzat en ginecologia Santiago Pujol va traspassar ahir als 99 anys. Pujol havia format part amb només 17 anys de la lleva del biberó, que va lluitar durant la Guerra Civil espanyola al bàndol republicà. Després de superar diversos serveis militars als quals va ser obligat, l’any 1972 es va traslladar al Principat d’Andorra. Aquí, va portar al món dues generacions d’andorrans, fins que es va jubilar l’any 1998, després de més de dues dècades de servei.
Ja l’any 2001, el SAAS i el Govern li van retre un homenatge, que va estar presidit pel ministre de Salut i Benestar de l’època, Enric Casadevall. En el mateix, van participar tant companys de professió del mateix Pujol com persones que ell havia portat al món.
Etiquetes
  • #8 Josep M Barba
    (11/05/20 17:40)

    Gran professional, i persona que va dedicar la seva vida a exercir la medecina, primer cirujia i desprès portant nens al món, jo vaig ser un d ells. Descansa en pau.

    Respondre
  • #7 angie
    (11/05/20 17:22)

    Estimat Dr.Pujol: quantes converses, bromes...q feiem quan trevallavem a la antiga Clinica Meritxell!!
    Has sigut un excelent Dr., una màgnifica persona i un company extraordinari!!!Sempre tenies consulta per tothom, sempre atenent amb una humanitat exquisita i amb el teu somriure tan especial!!
    Mai oblidaré tot el q em vas ensenyar, amb paciència i sempre sense un No!!Descansa en pau, estimat Dr.Pujol!!!Els meus condols a la seva familia

    Respondre
  • #6 Maria-Rosa
    (11/05/20 16:43)

    Em recordo del Dr >Pujol com si fos ara d una grand persona molt
    huma . Descansi en pa .

    Respondre
  • #5 Rafael.
    (11/05/20 11:49)

    Un gran profesional,molt huma, te trobarem a faltar QEPD

    Respondre
  • #4 Jordina
    (11/05/20 10:30)

    Un excel.lent professional i molt humà. Descansi en pau

    Respondre
  • #3 Diego Gomez
    (11/05/20 10:17)

    Modelo de delicadeza en el trato a sus pacientes. Te echaremos de menos "benvolgut company"

    Respondre
  • #2 Ramon
    (11/05/20 10:16)

    Hayudo a venir al mundo mis tres hijos en la Clinica Meritxell,en el 75 - 77 i el 78, un buen hombre, hoy uno de ellos es experto en Virus, QEPD. Mis condolencias à la familia.

    Respondre
  • #1 CDiego
    (11/05/20 09:54)

    QEPD Dr Pujol. El meu fill, com tants a Andorra, ha vingut al mon en les seves mans. Que maco marxar deixant un bon record.

    Respondre
8
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts