Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats
El cap de Govern respondrà als ciutadans.


Espot, jo l'he vist caminant pel carrer sense mascareta, vol dir que en realitat no serveixen per a res tal com diu l'OMS? tot i que la veritat és que jo tampoc la porto ....
Respondre
Jo tinc un altra pregunta.
Perque tothom te que treballat amb mascareta i guants per evitar els contagis i las CASS, la Caixa Andorra de Seguretat Social, treballa a pel, sense cap mema de protecció? Son especials o inmunes? Nomes cal pasar de la planta 0 on fan el paper o donar un cop d'ull a la porta de l'Izarran. Si ells no compleixen les normes crec que tampoc tindriem que respectar la resta les seves.

LUIS va dir..
Luis, la teva pregunta l'has d'enviar per email. Sense anonimat, clar? Ara demanar que altres treballadors (sigui del sector que sigui) deixin de fer el dia de festa perquè tu veus una emergència, és, per dir poc, egoista. Si el teu comentari no suma, calla.

Si. Jo tinc una pregunta: com es que inspecció de treball no obre el dia 1 x facilitar els tràmits dels empresaris per facilitar els ERTOS? Es que els funcionaris del SASS fan festa el dia 1? Pot ser que es fiquin lles piles a tota aquesta gent? Sembla que els tingui por i que s'estimin mes no anular la festa i en canvi ensorrar els petits empresaris .Gracies
Respondre
Jo tinc una altra pregunta, per què no puc fer preguntes acollint-me a el dret al anonimat? Ho dic perquè el vot és un dret, i és anònim .... Què em diu Sr.Espot?
Respondre