x

Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats

PERMETRE
NO, GRÀCIES
Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
DIARI TV
Pandèmia mundial

Espot donarà resposta a les preguntes de la ciutadania

El cap de Govern respondrà als ciutadans.

Espot donarà resposta a les preguntes de la ciutadania

El cap de Govern respondrà als ciutadans.

Actualitzada 25/04/2020 a les 06:55
El cap de Govern, Xavier Espot, compareixerà avui a les vuit del vespre en directe per Andorra Televisió per donar resposta a les qüestions relacionades amb la crisi sanitària del coronavirus que tinguin els ciutadans. Tal com va explicar ahir durant la roda de premsa de la tarda el ministre portaveu, Eric Jover, la població podrà enviar a Espot les seves inquietuds sobre l’evolució de la situació sanitària i econòmica del país a través d’un correu electrònic habilitat especialment per la situació. “Ens volem apropar a la ciutadania, així que respondrem totes les preguntes que ens facin amb la màxima diligència possible”, va explicar Jover, que va posar com a hora límit per enviar preguntes avui a les cinc de la tarda. El correu és preguntes@govern.ad i s’acceptaran tot tipus de demandes, tot i que Jover va demanar que “no siguin dubtes particulars”, sinó “qüestions tan generals com sigui possible”.
Etiquetes
  • #5 Tinc una pregúnta
    (25/04/20 19:36)

    Jo tinc una altra pregunta, per què no puc fer preguntes acollint-me a el dret al anonimat? Ho dic perquè el vot és un dret, i és anònim .... Què em diu Sr.Espot?

    Respondre
  • #4 Pregúntes retóriques
    (25/04/20 19:34)

    Espot, jo l'he vist caminant pel carrer sense mascareta, vol dir que en realitat no serveixen per a res tal com diu l'OMS? tot i que la veritat és que jo tampoc la porto ....

    Respondre
  • #3 Ciutada
    (25/04/20 15:54)

    Jo tinc un altra pregunta.

    Perque tothom te que treballat amb mascareta i guants per evitar els contagis i las CASS, la Caixa Andorra de Seguretat Social, treballa a pel, sense cap mema de protecció? Son especials o inmunes? Nomes cal pasar de la planta 0 on fan el paper o donar un cop d'ull a la porta de l'Izarran. Si ells no compleixen les normes crec que tampoc tindriem que respectar la resta les seves.

    Respondre
  • #2 pipe
    (25/04/20 14:16)

    LUIS va dir..
    Luis, la teva pregunta l'has d'enviar per email. Sense anonimat, clar? Ara demanar que altres treballadors (sigui del sector que sigui) deixin de fer el dia de festa perquè tu veus una emergència, és, per dir poc, egoista. Si el teu comentari no suma, calla.

    Respondre
  • #1 LUIS
    (25/04/20 10:49)

    Si. Jo tinc una pregunta: com es que inspecció de treball no obre el dia 1 x facilitar els tràmits dels empresaris per facilitar els ERTOS? Es que els funcionaris del SASS fan festa el dia 1? Pot ser que es fiquin lles piles a tota aquesta gent? Sembla que els tingui por i que s'estimin mes no anular la festa i en canvi ensorrar els petits empresaris .Gracies

    Respondre
5
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts
© Diari d’Andorra
(Premsa Andorrana) 2005-2021 - C/ Bonaventura Riberaygua, 39, 5è pis - Telèfon : +376 877 477

Col·laboradors:

HELISA - Gestor de continguts