x

Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats

PERMETRE
NO, GRÀCIES
Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA

Espot reitera que no descarta la suspensió temporal dels contractes

El cap de Govern, Xavier Espot, ha contestat la carta que la presidenta de l'Associació de comerciants de l'Eix Central, Sònia Yebra, va enviar ahir i li ha notificat que aquesta és una de les mesures en les quals l'executiu està treballant actualment
Xavier Espot no té coronavirus

Xavier Espot dona negatiu al Covid-19

Espot respon a la carta de l'Associació de comerciants de l'Eix Central

SFGA
Actualitzada 01/04/2020 a les 19:55
El Govern no descarta aplicar les mesures de suspensió temporal dels contractes laborals, tal com sol·licitava la presidenta de l'Asssociació de Comerciants de l'Eix Central, Sònia Yebra, en una carta dirigida al cap de Govern. Xavier Espot ha contestat aquesta petició i ha explicat que els equips tècnics dels diferents departaments "ja estan treballant en aquest seguit de mesures a aplicar a mitjà termini", entre les quals es valoren modalitats "per alleugerir encara més els costos de les empreses en un context d'activitat nul·la o gairebé nul·la" i que una d'aquestes possibles mesures és la de suspnedre temporalment els contractes laborals. La resposta d'Espot també destaca que això només es pot aplicar des de la "corresponsabilitat conjunta i simultània dels treballadors, els empresaris i el Govern" i que quan l'executiu tingui una proposta concreta es posarà en contacte amb l'associació.
Etiquetes
  • #18 Carme Ruiz
    (09/04/20 02:24)

    Ho ha sabut vendré molt bé.
    No em sento Tristán , no em vull sentir decepcionada. No demano Caritat , sinó un Treball Dels que ara s'en anomenen essencials , cosa que he sempre he estar defensora.
    Ajudeu-nos si us plau.
    La primera vegada que no he pagat el meu lloguer , em sento avergonyida i vostès?
    No es hora de buscar culpables , però els hi ha tocat a vostès ....a qui més podem demanar ajut?

    Respondre
  • #17 Antoni
    (03/04/20 18:36)

    Per què en el primer paquet ajudes que teniau de 200.000.000 euros, no heu pensat que de 46.500 persones aproximadament que estant cotitzant com assalariats, la ajuda de Govern hagués sigut per els treballadors amb un sou únic per tothom de 1.250 euros que far un total de 58.125.000 euros i podríem aguantar 3 mesos més.
    No al segon paquet que serem nosaltres els treballadors perjudicats i no podrem pagar lo bàsic.
    Quina feina tindrà el SAIG per cobrar els deutes i comptes embargats.

    Respondre
  • #16 Ferran Areny
    (03/04/20 14:41)

    Perfecte Spot, endavant suspèn tots els contractes!!!

    Respondre
  • #15 La resposta es "govern", veritat?
    (03/04/20 01:44)

    Sr. Espot, la meva pregunta es molt directa, qui pagara els lloguers si els currantes no cobren a fin de mes?... tik tak... tik tak.... un dos tres, responda otra vez......

    Respondre
  • #14 Manel
    (02/04/20 22:34)

    Es vergonyos que a la primera de canvi i degut a les presione dels empresaris, ja estiguon pensante en ningunear als de sempre. I per aixo tantea promesas i bones paraules.

    Respondre
  • #13 Manel
    (02/04/20 22:30)

    Es vergonyos que ala primera de cambio ja estigem pensante en forte els de sempre

    Respondre
  • #12 Tony
    (02/04/20 20:19)

    Espero que todo el mundo sin excepcio

    Respondre
  • #11 Justicia
    (02/04/20 20:16)

    Muy bien empiezar por los que trabajan para gobierno

    Respondre
  • #10 Anna
    (02/04/20 19:15)

    Aixo no cap ....

    Respondre
  • #9 regalant diners
    (02/04/20 15:30)

    Decebut va dir..
    fins ara el que ha passat es que l'empresa ha regalat 9 dies i els altres 9 son vacances del treballador, regalat, vol dir els ha perdut, si tens 10 empleats 90 dies regalats, que el pareix?
    si les empreses es queden sense diners en 15 dies es converteixen en ONG's i el treballador mentre ha cobrat el 100%.

    Respondre
Veure’n més
18
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts