x

Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats

PERMETRE
NO, GRÀCIES
Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA

Andorra Makers deixa de fer protectors facials per les paraules de Martínez Benazet

El ministre de Salut ha comentat durant la roda de premsa d'aquest migdia que el SAAS disposa de suficient material de protecció i que el producte "no és útil"
Les pantalles protectores que feien amb impressores 3D

Andorra Makers deixa de fer protectors facials per les declaracions de Martínez Benazet

Les pantalles protectores que feien amb impressores 3D

Facebook Andorra Makers
Actualitzada 31/03/2020 a les 19:41
La iniciativa Andorra Makers, que creava protectors facials amb impressores 3D per a evitar el contacte de personal sanitari i persones que ho necessitessin durant la Covid-19, ha anunciat en un comunicat que atura la producció arran de "la roda de premsa d'avui i de les declaracions" del ministre de Salut, Joan Martínez Benazet, qui ha afirmat que actualment els professionals disposen de suficient material com "mascaretes, bates i elements de protecció en general i que per tant el producte facial no és útil". Els creadors de la iniciativa expliquen que l'objectiu sempre ha estat el d'ajudar a "mitigar la greu pandèmia que estem patint a nivell mundial" i destaquen que en només de 10 dies han estat capaços de generar "una cadena que aportés valor al Principat" de forma altruista i sense ànim de lucre. Així mateix, Andorra Makers recorda que l'equip està format per enginyers, científics i tecnòlegs i que han intentat "per activa i per passiva" treballar amb el Govern, els ministeris i qualsevol organisme involucrat, però que mai han rebut cap determinació. En aquest sentit, la iniciativa assegura que "és una llàstima, però esperem i desitgem que tots entengueu que ens trobem en una situació molt complicada" i ha agraït a tots els col·laboradors que els han ajudat durant aquests dies. 
Etiquetes
  • #11 Sanitaria
    (02/04/20 14:05)

    Doncs nosaltres les tenim i si que les fem servir! Mil gràcies per la vostra iniciativa

    Respondre
  • #10 Meri
    (01/04/20 21:12)

    Quina vergonya!! Aquest ministre com sempre tan encertat amb els seus comentaris...prepotent!!
    En puesto de agrair lo que està fent Andorra Market desinteresadament!!

    Respondre
  • #9 Mercè
    (01/04/20 15:15)

    Quina vergonya es veu que van sobrats, doneu-los ha altres hospitals segur que us ho agrairan. Felicitats per l'iniciativa

    Respondre
  • #8 María Dolores trujillo
    (01/04/20 10:30)

    Por ser els sanitaris no necesiten més material però ?i els ciutadans ?A les farmàcies no queden mascaretes de venda al públic

    Respondre
  • #7 Ignasi
    (01/04/20 10:20)

    Si us plau continueu amb la elaboració de les pantalles. No mes cal posar el canal euronews. Cnn etc i surten gran part dels sanitaris amb aquets aparells. Segur que els nostres sanitaris agraeixen aquest material que combinat amb les mascaretes se sentiran molt mes segurs.

    Respondre
  • #6 Aloha
    (01/04/20 09:38)

    Per una banda demanen diners per comprar material I per un altre banda diuen que no cal mes material

    Respondre
  • #5 No anem bé
    (31/03/20 22:35)

    Tranquils, que els Andorra Makers també seran protagonistes del proper vídeo populista dels taronges, sense demanar cap tipus d'autorització.

    Respondre
  • #4 Rafel
    (31/03/20 21:37)

    Si no son útils no cal que les facin 

    Respondre
  • #3 Bufff
    (31/03/20 20:31)

    Declaracions poc acertives... Però tranquils, estem acostumats a que sempre és millor el que es fa o ve de fora de casa. Em sap greu per vosaltres. Quins polítics de xiste que tenim... Però tranquils que tal i com va dir el Ministre Portaveu, treballen molt i no es baixaran el sou perquè estan treballant molt i la repercussió sobre el pressupost de l'Estat és insignificant... Aquestes declaracions són de matrícula!!! Ànims i agafeu-vos les coses amb humor... Jo personalment us felicito per l'iniciativa.

    Respondre
  • #2 Alberto Pezuela
    (31/03/20 20:20)

    I si es donen a la seu? O a altres llocs?

    Respondre
Veure’n més
11
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts