x

Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats

PERMETRE
NO, GRÀCIES
Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
DIARI TV
Afers exteriors

L'estat d'alarma a Espanya no afectarà el transport de productes

El ministre portaveu, Eric Jover, ha afirmat que la nova mesura que adoptarà el país veí no tindrà repercussions en l'abastiment de mercaderies de primera necessitat
El ministre portaveu, Eric Jover, i el titular de Salut, Joan Martínez Benazet

L'estat d'alarma no afectarà al transport de mercaderies

El ministre portaveu, Eric Jover, i el titular de Salut, Joan Martínez Benazet

SFGA
Actualitzada 14/03/2020 a les 21:59
L'estat d'alarma declarat a Espanya no afectarà el tancament de fronteres ni el transport de mercaderies de productes de primera necessitat, segons ha fet saber aquest vespre el ministre portaveu del Govern, Eric Jover, durant la compareixença per actualitzar les dades sobre l'evolució del coronavirus a Andorra. Jover ha explicat que la ministra d'Afers Exteriors, Maria Ubach, s'ha comunicat amb la seva homòloga espanyola, Arancha González, per detallar quines afectacions tindrà la nova situació al país veí i que aquesta nova situació "no afectarà moviments importants". En aquest sentit, el ministre portaveu ha subratllat que l'estat d'alarma no tind'ra repercussió en l'abastiment de productes de primera necessitat, que estarà garantit durant aquests 15 dies i que tampoc ho farà en els desplaçaments dels fronterers, la repatriació d'aquells andorrans que estiguin a Espanya i hagi de tornar al Principat, ni a la circulació les persones que s'hagin de desplaçar per motius sanitaris d'una banda a l'altra de la frontera. Eric Jover ha agraït a Espanya la col·laboració que han tingut ambdós països en tot moment i ha recordat que totes aquelles persones que tinguin dubtes respecte a la circulació entre Andorra i Espanya poden posar-se en contacte amb l'ambaixada.
Etiquetes
  • #1 Cassie
    (14/03/20 23:07)

    l'estado de alarma, c'est quand? parce que j'en ai plus que marre de ces annonces de merde qui m'ont empêché d'aller dans ma finca en espagne pour arroser mes arbres qu'on vient de planter, et dans un mois, s'il ne pleut pas fort entretemps, tout sera mort.Pourquoi personne ne dit nulle part quand et comment ça va se passer, et que tout le monde fait de l'alarmisme de merde depuis vendredi, alors que c'est à partir de lundi!!!!!vous avez quoi dans la tête, des araignées?????!!!!!!!
    Et puis je vous dis, qu'il vaudrait mieux arrêter tout de suite la 5G partout, car c'est justement où il y en a que toutes les contaminations ont explosé, et puis ça s'est répandu, regardez les cartes et comparez vous verrez si vous n'êtes pas aveugles.
    Signé: quelqu'un qui en ras-le bol des politicards aveugles et sourds et des médias qui font de la non-info et de l'alarmisme à tout bout de champ!!!!!

    Respondre
1
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts
© Diari d’Andorra
(Premsa Andorrana) 2005-2021 - C/ Bonaventura Riberaygua, 39, 5è pis - Telèfon : +376 877 477

Col·laboradors:

HELISA - Gestor de continguts