x

Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats

PERMETRE
NO, GRÀCIES
Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
telecomunicacions

Andorra Telecom guanya 33 milions el 2019

Els guanys haurien estat de 24 milions, quatre més dels projectats, sense la venda de les participacions a l’espanyola Avatel
Andorra Telecom tancarà el 2019 amb 33 milions d’euros de benefici després d’un any que ha estat “extraordinari” des del punt de vista financer amb la venda de la participació que l’operadora tenia a l’espanyola Avatel. Sense aquesta operació, els resultats d’Andorra Telecom haurien estat de 24 milions d’euros, quatre més dels projectats inicialment. “Hem aconseguit estalviar tres milions de les despeses que teníem previstes, hem ingressat un milió més del projectat en la facturació a clients nacionals i hem facturat tres milions més del previst pel roaming”, explica en declaracions al Diari el director general de l’operadora, Jordi Nadal.
  • #10 Albert
    (07/03/20 07:11)

    El que no veu la gent la feina que esta fent Andorra Telecom per diversificarse, millorant l'atenció al client, així com les seves infraestructures y serveis adaptats al client. Fa uns mesos que esticna Espanya i la lletra petita de les companyies d'aquí i el servei ofert, deixa molt de desitjar. I tampoc són barats.

    Respondre
  • #9 KRL
    (06/03/20 23:55)

    No sigueu il·lusos ..... si llegiu entre línies .... beneficis pel negoci ordinari 24M, Ingressos de Roaming 30M ..... està tot dit, el negoci nacional està subvencionat pel Roaming, quan això s'acabi STA entra en pèrdues !!

    Respondre
  • #8 Roser
    (06/03/20 15:44)

    Els felicito pels seus beneficis,esperó que Andorra Telecom sàpiga compartiro amb els seus clients gràcies

    Respondre
  • #7 Isidro
    (06/03/20 13:38)

    De todos los países o mas caro que existe, estuve en el estrangero y me cobraram por 80 mg cerca de 50 euros... Pero la factura era de 890 euros por 80 mgs después de una reclamación pasara a 50 euros mismo así há sido una barbaridad.. Se quieres Internet o Mobil en Andorra pensalo dos veces... Necitamos urgente otra operadora como existe en todos países del mundo..

    Respondre
  • #6 Bufff
    (06/03/20 13:05)

    Beneficis astronòmics pels pocs usuaris que hi ha a Andorra... Negoci rodó... Tenint en compte els beneficis, potser haurien d'estudiar fer millor ofertes de packs, etc.

    Respondre
  • #5 Jordi
    (06/03/20 12:06)

    Una autèntica vergonya. Realment el Govern vol mantenir un monopoli que penalitza els clients? Liberalització ja!

    Respondre
  • #4 Client
    (06/03/20 10:07)

    Jo va dir..
    Jo he estat client a Espanya i et puc confirmar que aquestes "ofertes" amagan molts problemes de velocitat, talls i mai arribes a la velocitat que et diuen. A més a més, el preu puja als pocs mesos i t'has d'estar amb ells mínim 1 any...

    Per a mi, la velocitat a internet aqui és molt millor i el preu trobo que està més o menys d'acord amb lo que es pot donar per aquest preu i els clients que tenen. Pensa que a Espanya o França parlem de milions de clients i amb aquests diners es pot fer i oferir molt més.

    Dit això, a qui no li agrada molt més per menys? ;) Però, hem de veure la realitat del pais.

    Impostos encoberts? Penso que no, el IGI, tal i com tens a la factura. Un altre tema és que Govern s'aprofiti dels beneficis d'Andorra Telecom per millorar els comptes de l'Estat... (tant de bo tot és fes servir per temes socials com ara aquest milions que han agafat per habitatges)

    Respondre
  • #3 acg
    (06/03/20 09:05)

    Els preus d'Andorra Telecom són impost encobert del govern a la gent d'Andorra.

    Respondre
  • #2 Dani
    (06/03/20 08:44)

    Em sembla molt bé, però el servei no està acompassat als beneficis.

    Respondre
  • #1 Jo
    (06/03/20 08:03)

    Avui en dia es parla de mmilions com de bolets,al menys el que es podria fer és augmentar els gigas internet al mòbil per menys calers mensuals,els països veïns et donen molt més per molt menys!!!

    Respondre
10
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts