x

Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats

PERMETRE
NO, GRÀCIES
Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
Menors amb addiccions

Més policia per combatre la droga

Govern intensificarà les mesures de vigilància i control a les escoles, als locals d’oci i als punts de trobada de joves
El Govern intensificarà les mesures de vigilància i control a les entrades i sortides de les escoles, en locals d’oci i punts de trobada dels joves arreu del territori. Així ho va indicar ahir el ministre portaveu, Eric Jover, en la roda de premsa posterior al consell de ministres. Es preveu que aquest control es dugui a terme per part dels agents de l’àrea de policia judicial i d’investigació criminal, i que hi hagi dispositius de paisà i uniformats que patrullin al voltant d’escoles i altres espais. Aquestes mesures s’afegeixen a les que ja s’estaven duent a terme habitualment per
  • #14 tots tols
    (11/03/20 19:36)

    Police Man va dir..
    M'encanta veure com tots hos queixeu de la droga i voteu a un cap de govern que ha estat enxampat amb coca assobre.

    Respondre
  • #13 Damià
    (05/03/20 19:52)

    Es consolida la contracultura de les societats progressistes, drogues, sexe i música psicodèlica a dojo.

    Respondre
  • #12 PORROS I MÉS PORROS
    (05/03/20 18:49)

    Res a fer va dir..
    Estic d'acord amb la primera part del teu comentari però... el doble de policia ja hi havia de ser avui. D'aquí a 5 anys serà insuficient com ara. NO ARRIBEN A TOT ARREU, SÓN POCS I VAN TOT EL DIA DE CUL!!

    Respondre
  • #11 Res a fer
    (05/03/20 13:56)

    D'aquí a 5 anys hi haurà el doble de droga, el doble de toxicomans i el doble de policia.

    Respondre
  • #10 Andenc
    (05/03/20 13:14)

    Estic d'acord amb el comentari #6...sort als srs. Policies ....joooer ara lli toca fer el paper de pares d'aquest jovent maleducat ...valors srs.

    Respondre
  • #9 Jooca
    (05/03/20 12:37)

    La diferència es que Andorra ,es un pais petit ,facil de controlar,i no entenc on miren .Parcs,jardins etc,sempre amb olor de porro

    Respondre
  • #8 Police Man
    (05/03/20 11:46)

    En quatre dies serem exactament igual que Espanya, el país que tant pretenem imitar, drogues, alcohol, corrupció, joc, violència, vici ....

    Respondre
  • #7 Pero quin govern.....
    (05/03/20 10:37)


    Mes controls ???? Per a que? Si ara ANDORRA farem cultius de marihuana!!!! Una part de govern intensifica les mesures de vigilància i control a les escoles, als locals d'oci i als punts de trobada de joves i una altra part de govern. Volen implantar a Andorra cultius de una mer.da de planta que es DROGA. DROGA! Aquest govern us hauríeu d'apuntar al club de la comèdia que aquí si que la gent us aplaudiria !!!

    Respondre
  • #6 No serveix per res
    (05/03/20 09:14)

    Tot això finalment no servirà per res, si més no per ampliar l'estadística que tant agrada a la policia i govern, mentre la policia controla, sanciona i fa la seva feina, tenim un sistema educatiu (començant per uns pares sobreprotectors i en molts casos desatesos dels seus fills), en que el jovent ha perdut molts valors i educació, una justícia laxa molt laxa, que sobreprotegeix als malfactors i delinqüents, sesnse cap sanció i en molts casos la sanció s'ha de fer càrrec els pares al ser menors, i el que és pitjor, una justícia que persegueix molt més a la persona honesta i treballadora i als policies que als delinqüents que trafiquen. no espereu res de la justícia.

    Respondre
  • #5 donç si
    (05/03/20 08:40)

Veure’n més
14
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts