x

Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats

PERMETRE
NO, GRÀCIES
Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
col·lectius

La falta de gestió dels documents d'Estañol bloqueja les compravendes

Els notaris proposen traslladar els protocols a l’Arxiu General però s’ha de canviar la llei
La necessitat d’un notari, per exemple, per tancar la compravenda d’un immoble pot ser un autèntic problema aquests dies i no només per la repercussió que ha tingut que ja només siguin tres els notaris en exercici. La falta de custòdia dels protocols de l’exnotari Josep Estañol està tenint un impacte en la resta de despatxos i, en conseqüència, en els seus usuaris. Seguint amb l’exemple, per escripturar un pis es pot necessitar saber si l’immoble té càr­regues (un embargament, un préstec) i allò ho recullen les anomenades notes marginals, uns documents que, segons com, poden estar a la notaria
  • #9 JORDI PONS NOGUERA
    (16/03/20 17:17)

    Aquest tema esta fen perden un munt de diners a la gent i paralitza a moltes operacions entenc que es fa el possible per que el país no prosperi,
    Ningú sap quan aquest problema estarà resolt ni com es fará
    En pocs anys el salari base s'ha igualat amb als veïns Espanya inclús estem per sota això vol dir quelcom.
    Tenim molts problemes al hora de constituir una empresa, els problemes notarials brutal, als veïns amb 2 dies pràcticament. esta constituïda una empresa.
    El que tenim una gran sort del tenir al Cirque del Soleil, Av. Carlemany i Meritxell renovades cada dos anys,

    Respondre
  • #8 Francesc Piedra i Herrera
    (05/03/20 17:59)

    No serà que no estava tothom advertit fa anys..!! I tot just comencen els problemes. Sap greu. Aquestes coses són les que NO FAN "PEÍS"..!!! No us puc deixar sols :) Vaaaaa.....menys parlar i menys divulgar i resoldre, que si es vol en 24 hores està fet...!!!!
    Si a "algú" li cal alguna cosa i/o idea...ja sap on estic.

    Respondre
  • #7 Vergonya
    (05/03/20 17:06)

    És que al Govern només li preocupa que tinguem el Cirque du Soleil any rera any?? I els temes elementals i bàsics de la societat i l'economia del país què? Incompetents.

    Respondre
  • #6 Ciutadà
    (05/03/20 16:03)

    A què espera el Govern per fer un decret urgent i assumir amb altres funcionaris públics les funcions del notari? A que col·lapsi el sector immobiliari i no hi hagi necessitat d'un quart notari? Que no hi ha professionals del dret a Govern? Una urgència requereix mesures urgents. Quan els nous notaris assumeixin la feina, s'haurà acabt l'urgència.

    Respondre
  • #5 The Observer
    (05/03/20 11:17)

    Es molt estrany això d'aquest notari. Alguna cosa ens amaguen. Si estàs malalt i no pots fer la feina marxes i no et marxen. M'explico?

    Respondre
  • #4 Solucions d'aquest govern ? No feu riure!!!
    (05/03/20 10:09)

    Un país paralitzat a causa de qui????? DE LA INCOMPETETNCIA DELS QUE MALAURADAMENT TENIM AL GOVERN! Sempre sempre no hi ha un sol dia que hagin fet una pifiada, o tinguin alguna idea absurda per treure mes i mes diners als ciutadans! No saben con prevenir, gestionar, ni solucionar quan hi ha algun problema al país! I Ara quines son les solucions ??? Però solucions que siguin RAPIDES!!! Perquè la gent que som els que ho estem patint no en tenim cap culpa!!! Solucions govern o passareu una altre dia (que això si que ho sabeu fer!!!) contemplant les mosques i telaranys que teniu al despatx! VERGONYA !!!!!

    Respondre
  • #3 carlito
    (05/03/20 09:57)

    senyors del diari..no cal explicar aqui tots els documents pels quals es necessita notari..

    expliqueu sup..perque el govern d abans no ha fet res..i perque aquest govern tampoc no ha fet res fins fa poc temps..

    expliqueu que el ministre d interior del govern marti es ara el cap del govern.. expliqueu perque no ha fet res..i ara ha pujat a cap de govern..

    Respondre
  • #2 Daniel
    (05/03/20 09:41)

    Una bona prova de que el Govern l'ha pifiada de nou és que ara vulguin treure 2 places en lloc d'una. Potser això demostra que ja feien curt amb 4 no? Sempre cal tenir en compte la possibilitat de que a algú li pugui passar alguna cosa. En fi... com sempre, fins que la poma no s'ha podrit, aquí ningú fa res.

    Respondre
  • #1 Notari
    (05/03/20 09:11)

    Quina culpa te algú de posar-se malalt. Senyors del Diari la culpa es del Govern que no ha gestionat el que se sabia des de fa molt temps. 

    Respondre
9
El més...
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts