x

Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats

PERMETRE
NO, GRÀCIES
Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
Política

Prop de 40 persones viatjaran a Perpinyà per rebre Puigdemont

L’Assemblea Nacional Catalana organitza un bus per dissabte que ve
Concentració independentista al The Cloud.

Prop de quaranta persones aniran a Perpinyà per assistir a l'acte de Carles Puigdemont

Concentració independentista al The Cloud.

Fernando Galindo
Actualitzada 24/02/2020 a les 12:54
L’autobús que organitza l’Assemblea Nacional Catalana (ANC) d’Andorra per viatjar dissabte vinent a Perpinyà per rebre l’expresident de la Generalitat de Catalunya i eurodiputat, Carles Puigdemont, compta amb gairebé quaranta inscripcions. Així ho va avançar al Diari la presidenta de l’organització al Principat, Roser Gordillo, que va destacar que el període per inscriure’s al trajecte fins al municipi francès clou demà: “De moment hi ha apuntades entre trenta i quaranta persones al bus i les inscripcions es tanquen el 25 de febrer.” L’objectiu de l’organització és fer el trajecte d’Andorra la Vella fins a la localitat nordcatalana, un recorregut de vora quatre hores en autobús, el mateix dia de l’acte, és a dir que sortiran des de la capital al matí i tornaran al país al vespre, un cop s’hagi donat per acabat l’acte de l’expresident català.

Un acte internacional
L’ANC andorrana va fer una crida als seus associats a finals del mes passat per organitzar-se i preparar un autobús per rebre l’expresident i eurodiputat, Carles Puigdemont, al parc de les Exposicions de Perpinyà on encapçalarà, amb l’exconseller Toni Comín, un acte reivindicatiu independentista dissabte vinent. Ho va fer a través de les seves xarxes socials, en què va animar tothom a assumir els 34 euros que val el transport d’anada i tornada i sumar-se al viatge. El bus que surt del Principat se sumarà als més de 400 autocars i 300 caravanes que han confirmat que viatjaran des d’arreu de Catalunya per assistir a l’acte organitzat pel Consell per la República. Tot plegat fa preveure que més de 80.000 persones es mobilitzaran fins a la localitat francesa on s’esperen problemes de mobilitat evidents. És per això que recomanen que tots els assistents vagin al parc de les Exposicions abans de les 10 del matí. El viatge a Perpinyà és un moviment més dels partidaris de la independència catalana del país que ja es va fer notar el passat 14 d’octubre amb una manifestació que va reunir 400 persones al The Cloud en contra de la duresa de les penes als presos polítics.
  • #26 Martinez J M
    (27/02/20 14:31)

    Esto es un acto DEMOCRATICO , recibir al presidente legitimo de la Republica Catalana, votada por gran parte del valiente pueblo catalan, aunque el regimen se empeñe de tergiversar la realidad, con su ridicula represion. Libertad ya para los lideres del pueblo admirado catalan.

    Respondre
  • #25 Pere
    (24/02/20 19:07)

    Ja que hi són, que aprofitin i es manifestin a Perpinyà, per demanar els territoris de la Catalunya nord. La gendarmeria els rebrà als els braços ben oberts i podran cantar tots el Kumbayà!.

    Respondre
  • #24 TRAMVIA BLAU
    (24/02/20 18:40)

    acg va dir..
    Si ets català i vols l`indepència al teu territori has de anar-hi.La guerra la fas al teu país.

    Respondre
  • #23 cecs com rucs
    (24/02/20 18:14)

    Catalanofòbia? I què em dius de la Hispanofòbia, sou una colla de feixistes antifeixistes. Amb una supremacia que ratlla lo hitlerià. Esteu ben sonats tots aquests indepes. Jo sóc català, però també sóc espanyol i m'han robat, tant els catalans com els espanyols. TOTS POLÍTICS ÉS CLAR!! I encara els us baixeu els pantalons i aneu a seguir-los com a il·lusos pensant que el que fan, ho fan per vosaltres? QUE GESTIONIN ELS IMPOSTOS QUE ÉS EL QUE HAN DE FER I DEIXEU-VOS DE MAMONADES. Amb la quantitat d'energia i diners que s'han malbaratat amb tot aquest assumpte, podríem asfaltar els carrers amb or. ANEU A FER EL XIXOLA ALLÀ, QUE JA US ESTÀ BÉ EL QUE REBREU A CANVI. RES!!

    Respondre
  • #22 Marc
    (24/02/20 16:36)

    Teniu raó, cap ampatia amb el veïns catalans i francesos, que si no venen millor... Però llavors que mangerem... Jeje, no se, potser em de pensar havans D escriure...

    Respondre
  • #21 Jordi Clua Bas
    (24/02/20 16:31)

    Fa un parell de setmanes, que vaig fer un comentari dient...Que notícia sobre Catalunya que surt i publica al Diari, immediatament ja surten els salvadors de la Una, Grande y Libre. Aquesta vegada la notícia és el viatge a Perpinyà d'una sèrie de personas des d'Andorra, per assistir a l'acte reivindicatiu que presidirà el Carles Puigdemont. I em pregunto, on està el problema.

    Respondre
  • #20 Marc
    (24/02/20 16:30)

    Totalment D acord!! Res D ajudar a cap estranger, ni català ni frances, que no tenen res a veure amb nosaltres... Hostres, però de que viurem després... De res de res. Pensem... Siusplau.

    Respondre
  • #19 Divergent
    (24/02/20 16:29)

    Fast va dir..
    Molt be, estic d`acord amb tu, aixi poderian agafar 40 emigrants mes cualificats…….

    Respondre
  • #18 Cristina
    (24/02/20 16:26)

    The Observer va dir..
    Tal qual. Aquest diari ho té tot tancat i aquesta informació la té en obert. Que no tornin i que marxin amb el Pugdemont!!

    Respondre
  • #17 josep
    (24/02/20 16:14)

    si ESPAÑISTAN fos un estat NORMAL, no caldria fer tantas manifestacions,per fer un referendum inclus no vinculant, no permeten solsament els catalans volem saber si ya una majoria adecuada,si volem seguir en el estat espanyol,o si volem unas altres condicions pactades,res mes ca aixo.

    Respondre
Veure’n més
26
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts