x

Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats

PERMETRE
NO, GRÀCIES
Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
Balanç

El servei d'atenció a les víctimes de violència de gènere atén 327 dones

Hi ha 141 casos nous, mentre que 143 són de prevalença i 43 de retorn
El servei d’atenció a les víctimes de violència de gènere va atendre un total de 327 casos durant el 2019, 141 dels quals són expedients nous. La resta es distribueixen en 143 de prevalença, que es van obrir en anys anteriors però encara s’hi segueix treballant, ja que “la violència de gènere afecta molts àmbits de la vida de les dones i la mitjana per tancar el procés és d’uns tres anys”. Els 43 restants són de retorn, “aquells casos que s’han reobert perquè la víctima ha tornat amb la mateixa persona agressora o amb una altra”. Així ho va
  • #9 Dades
    (21/01/20 17:58)

    Tot i l'enorme atenció mediàtica que suscita i l'enorme despesa en diners públics dedicats a la violència de gènere, curiosament segons l'observatori del CREES, a ningú li importa aquest assumpte, només a la classe política.

    Respondre
  • #8 Dona
    (21/01/20 17:14)

    No em puc creure aquest número en serio. Suposo que sota aquesta denominació hi deuen haver menudencias, sinó, certament, seria preocupant.

    Respondre
  • #7 Sempreambtu
    (21/01/20 16:58)

    La notícia no té ni 24 h i ja ha sortit la fauna de sempre.. Potser el fet de que tingueu aquesta necessitat d'atacar notícies com aquestes o als serveis corresponents, denota quin grau de missoginia gasteu companys. Si us nutriu de informació verídica i contrastada veureu que el % de denuncies falses és inferior al 0.01% i que en canvi dones i menors assessinats per la violencia masclista ni han a tot el mon. I el que digui que la violència no te gènere és que no vol veure la realitat en la que viu. Pateixo per les dones del vostre entorn, de veritat.. Una mica d'autocrítica. Tots som masclistes educacionalment, ara, n'hi ha que triem no violentar a les nostres companyes i evolucionar. Un home més, entre tant missogen.

    Respondre
  • #6 Ferran
    (21/01/20 15:25)

    Com més denúncies, més subvencions europees, i a més finançament, més s'incentiven les denúncies.

    Respondre
  • #5 Justicia
    (21/01/20 14:44)

    Jo no tinc interès en què hagi desprotecció cap a les dels ciutadans independentment del seu sexe que pateixen maltractament, però hi ha d'haver més justícia per evitar que homes passin dies a la presó només per la denúncia d'una dona, perdent de facto la seva presumpció d'innocència .

    Respondre
  • #4 pepe
    (21/01/20 14:29)

    y pq le llaman genero cuando la palabra correcta es sexo? el genero, q yo sepa, es solo para la gramática, pero se ve q la neolengua del globalismo no entiende de estas cosas. ¿Y cuantos niños soportan violencia por parte de sus madres? ¿Pq se discrimina el resto de violencias y solo se menciona una,q aunque pueda ser mayoritaria, yo lo dudo, no es la unica? Ya decía Goering q era mejor condenar a cien inocentes antes q dejar escapar un culpable....Y los globalistas con estas leyes discriminatorias, lo aplican a rajatabla....

    Respondre
  • #3 Mascle hetero
    (21/01/20 14:19)

    I quantes d'aquestes denúncies són falses?

    Respondre
  • #2 fan
    (21/01/20 10:29)

    No oblideu, que la violència psicologica molts cops es pitjor!!! i aquesta violència no enten de gèneres ;-)

    Respondre
  • #1 Andorrà
    (21/01/20 09:37)

    Shhh... Que aquí a Andorra la violencia masclista no existeix, no és un problema real, només una invenció d'stop violencies per poder fer-se veure i donar pel sac!

    Respondre
9
El més...
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts