x

Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats

PERMETRE
NO, GRÀCIES
Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
ENQUESTA

Els clients puntuen FEDA amb un 8,2

La qualificació es desprèn d'una enquesta de satisfacció realitzada a 500 abonats 
Edifici de la seu central de Forces Elèctriques d'Andorra (FEDA).

FEDA salva l'estancament d'Andorra Telecom

Edifici de la seu central de Forces Elèctriques d'Andorra (FEDA).

ARXIU
Actualitzada 14/01/2020 a les 12:29
Un total de 500 clients de FEDA van ser enquestats per conéixer la satisfacció amb l'empresa. Els clients han otorgat una puntuació mitjana de 8,2 punts a la parapública qui "manté els índex d'excel·lència que ja havia assolit els darrers anys", segons ha informat en un comunicat. 
La satisfacció amb els mitjans tècnics, l'atenció personal i la competència professional són les més valorades amb una nota mitjana de 8,4. El preu rep una puntuació de 5,4 sent el pitjor qualificat. 
El director general de FEDA, Albert Moles ha explicat que el qüestionari permet detectar quins són els àmbits més importants per als clients, quines són les àrees amb les que es mostren més satisfets i quins aspectes s'han de millorar.
La preocupació pel medi ambient, pel desenvolupament econòmic d'Andorra i la col·laboració en activitats socials són els aspectes on l'empresa ha obtingut una puntuació més baixa. 
Etiquetes
  • #1 :-(
    (14/01/20 23:10)

    L'1% de la població d'Andorra és una mostra tant i tant representativa! Si de veritat voleu saber l'opinió dels clients per millorar, poster podieu enviar-nos aquest qüestionari a tots per correu, igual que ens envieu les factures ;) 

    Respondre
1
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts
© Diari d’Andorra
(Premsa Andorrana) 2005-2019 - C/ Bonaventura Riberaygua, 39, 5è pis - Telèfon : +376 877 477

Col·laboradors:

HELISA - Gestor de continguts