x

Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats

PERMETRE
NO, GRÀCIES
Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
mobilitat

L'executiu deixa la porta oberta a emetre sancions a vehicles de fora

Actualitzada 09/01/2020 a les 06:44
El Govern no va tancar la porta a tirar endavant el pacte amb França per multar els vehicles estrangers que superin els límits de velocitat i de drogues dins del país. “S’està treballant i estem estudiant quin impacte podria tenir en un país turístic com el nostre”, va explicar el ministre portaveu, Eric Jover, que va advertir que multar els vehicles de fora del país pot afectar negativament el sector del turisme.El Govern no va tancar la porta a tirar endavant el pacte amb França per multar els vehicles estrangers que superin els límits de velocitat i de drogues dins del país. “S’està treballant i estem estudiant quin impacte podria tenir en un país turístic com el nostre”, va explicar el ministre portaveu, Eric Jover, que va advertir que multar els vehicles de fora del país pot afectar negativament el sector del turisme.
  • #10 País de burros!
    (09/01/20 14:35)

    Diari, espero que aquesta no me la censureu! Les paraules del Sr. Jover son, igual que les del president de L'ACA, per demanar la seva dimissió! Totalment inadmissible i pròpia d'un país de burros i pandereta, la mentalitat que representa!!! Les normes obliguen a tothom, i tot el que sigui no portar a la pràctica aquest principi axiomatic, es rebaixar el nostre país a un de pandereta i burro màquia on tothom - De FORA, axó si- pot fer el que vulgui. És per llogar-hi cadires l'estupidesa subjacent!

    Respondre
  • #9 jo
    (09/01/20 13:54)

    Tots aquests que us queixeu, aneu als mossos i doneu les vostres dades, per si algun dia us salta un radar, que us cobrin la sanció directament i ja està. Arreglat. La situació d'un turista a Andorra deu ser la mateixa que la d'un cotxe andorrà a França o a Espanya. Si se't controla pagues la multa, i si no, cap a casa tranquil.lament. Tota la vida a estat així. Algún interés hi deu haver, tot per un intercanvi de dades.

    Respondre
  • #8 Separacions i divorcis
    (09/01/20 13:40)

  • #7 Carme
    (09/01/20 13:12)

    Genial, i si aprofiten i estableixen un protocol de coses més greus com les dels francesos que fugen a França per no pagar les pensions d'aliments dels fills a les andorranes separades o divorciades i amb sentència ferma de Batllia? Molt penós que la Batlle et digui, no hi ha conveni i si no paga no puc fer res. O això no importa tant com les multes?

    Respondre
  • #6 Exresident
    (09/01/20 11:53)

    Muchos Turistas abusan. Lo que yo creo es que para tener vuestro país cuidado y con buenas carreteras sin ser mucho costoso para la administración cada coche que circule por andorra que tenga que comprar una viñeta por ex válida 1 año 20 euros cuantos coches tiene andorra cuantos coches vienen de fuera? Eso ingresso sería muy útil.

    Respondre
  • #5 Dimissió!!!
    (09/01/20 11:18)

    Si no es té clar que les normes obliguen a tothom PLEGUEM!!! Per aquesta regla de tres, doncs els turistes podem robar, destrossar, assessinar.... Etc.

    Respondre
  • #4 Dimissiò....!
    (09/01/20 10:33)

    No us dóna cap vergonya quan ens cosiu a impostos a la classe treballadora ....! Però per als de fora màniga ampla ....!

    Respondre
  • #3 Ernest
    (09/01/20 09:44)

    Senyor ministre...esta dient que a Andorra els turistes tenen impunitat total mentres no sels molesti perque comprin? En serio? DIMISSIO JA! VERGONYA! I despres es sorprenen de la abstencio electoral i la apatia politica de la poblacio...mare meva...

    Respondre
  • #2 Jordi
    (09/01/20 08:20)

    Quan un turista porta droga se li sanciona veritat? Doncs de la mateixa manera s'ha de sancionar si comet infraccions de velocitat, les dues coses són un delicte.

    Respondre
  • #1 La Perdiu
    (09/01/20 07:16)

    No entenc que es faci "des ronds de jambes". Els de fora estan acostumats a seguir un reglament estricte de la circulació en les seves careteres. Llavors per que tenir "barra lliure" a casa nostra?

    Respondre
10
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts