x

Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats

PERMETRE
NO, GRÀCIES
Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
mobilitat

Les entrades al país queden col·lapsades per la gran afluència de vehicles

col·lapse per entrar al país i més vehicles dels previstos

col·lapse per entrar al país i més vehicles dels previstos

col·lapse per entrar al país i més vehicles dels previstos

Fernando Galindo
Retencions a l'entrada del país, ahir.

col·lapse per entrar al país i més vehicles dels previstos

Retencions a l'entrada del país, ahir.

Fernando Galindo
Actualitzada 03/01/2020 a les 13:17
Els vehicles que van voler accedir al país al llarg de la jornada d’ahir es van trobar amb retencions des de primera hora. El servei de Mobilitat va registrar deu quilòmetres de cua a l'N-145, que anaven des de la Seu d’Urgell fins a l'entrada de la frontera hispanoandorrana, i quatre quilòmetres de trànsit dens a la carretera general 1 a Sant Julià de Lòria. Pel que fa als vehicles que van voler accedir per la frontera francoandorrana, també es van trobar amb la circulació lenta al llarg de tot el matí. Les cues, segons el cap de Mobilitat, Jaume Bonell, estan superant les expectatives i això té a veure amb les bones condicions meteorològiques, així com també “per la bona neu que hi ha a les pistes”. Diumenge ja es va superar la previsió de vehicles per Nadal. El dia 1 n’havien entrat 170.000.
Etiquetes
  • #12 andorranu
    (04/01/20 00:22)

    Dos coses:
    1º Encara no m´explico les ganes de la gent de fer aquesta penitencia andorrana,fins i tot al mateix dia¡
    2º Quan veig la cua al pont de pla o a la Meritxell, ¿qué hi trobem més endavant? Els súper agents de circul.lació. Cal reeditar les clases d´aquest cos.

    Respondre
  • #11 Dani
    (03/01/20 19:55)

    Què tal els índexs de contaminació? Caldran mascaretes d'oxigen?

    Respondre
  • #10 Serni
    (03/01/20 17:20)

    Jo va dir..
    Gracies als diferents partits que han manat a Andorra, han convertit Sant Julià en el "basurero" d'Andorra sense invertir-hi res.     Hi els que han manat a Sant Julià han fet supermercats i gasolineres fora del poble.      Conclusió que ara tenim tot lo dolent, ni comerç, ni vida, només cues de tot el pais, quan anem a casa fem la cua d'anar a Barcelona.

    Respondre
  • #9 Fum,fum,fum
    (03/01/20 17:17)

    Superant expectatives.... Doncs jo em poso les mans al cap de tota la contaminació que hi ha aquests dies ,milers de vehicles de fora cremant carburant!! Una taxa d'entrada al país no estaría gens malament!!!

    Respondre
  • #8 Jo
    (03/01/20 14:29)

    El problema es el servei de circulació de Sant Julià de Lòria. Una sola agent de circulació aquest matí, no pot absorbir el volum de vehicles que hi ha. Calen agents o policies activant la circulació, no fent d'estatues.

    Respondre
  • #7 Vergonya
    (03/01/20 13:57)

    A Barcelona o a Madrid, els col·lapses de tràfic no els provoca un agent. Aquesta és la diferència. Passada la Duana, ja no hi ha cues. No fotem.

    Respondre
  • #6 Andenc
    (03/01/20 13:15)

    Es k a Madrid ; Barcelona ; paris; etc; no existeixen las cues ??? O només pasa a andorra ???queixes y mes queixes ....

    Respondre
  • #5 toni
    (03/01/20 12:11)

    Dario, no penso que estiguem apostant per una formula lowcost. El que passa que quan tens 10 milions de turistes/excursionistes a l'any, hi ha d'haver de tot... Orgullosos hauriem d'estar. Les carreteres son les que son, poca cosa més podem fer. I el que passa aqui, passa a Baqueira i a tot arreu ... Qui viatja per aquestes dates està exposat a fer cues... Malauradament...

    Respondre
  • #4 humans
    (03/01/20 11:32)

    A qualsevol ciutat espanyola passa el mateix, vas a Barcelona, Madrid etc... i jo també faig cua. És el que passa quan posses a molta gent a la mateixa hora al mateix lloc. Els humans som així, a l'estiu colapsem la costa i a l'hivern la muntanya.

    Respondre
  • #3 Darío
    (03/01/20 10:33)

    Seguim apostant per una fórmula caduca, el turisme low cost, cues, soroll, congestió i contaminació.

    Respondre
Veure’n més
12
El més...
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts