x

Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats

PERMETRE
NO, GRÀCIES
Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
Justícia

Llibertat provisional pel professor del María Moliner

El Tribunal de Corts considera que no hi ha indicis suficients per mantenir-lo a la presó i l'única mesura que li imposa és no acostar-se al centre educatiu
El cas ha sacsejat l'escola María Moliner.

El director del María Moliner i una mestra declaren a la Batllia

El cas ha sacsejat l'escola María Moliner.

Fernando Galindo
Actualitzada 24/12/2019 a les 14:13
El Tribunal de Corts ha deixat aquest migdia en llibertat provisional al mestre del col·legi del María Moliner acusat d’abusos sexuals a alumnes. Després del recurs presentat per l'advocat el tribunal considera que no hi ha indicis prou consistents per mantenir-lo a la presó i l'única mesura que se li imposa al professor és que no es pot acostar al centre educatiu. 
Etiquetes
  • #10 Meri
    (25/12/19 23:41)

    Sistema judicial trencat va dir..
    Tu pots denunciar a qui sigui si tu estas convençut que than perjudicat o que than fet un mal. Es la policia i la justícia els que han de fer una bona investigaciò, per això cobren, per fer la feina ben feta.

    Respondre
  • #9 Lola
    (25/12/19 16:59)

    Ahora que la consienciensia de los falsos acusadores tendrá mucho trabajo el gran mal esta hecho 

    Respondre
  • #8 Sistema judicial trencat
    (25/12/19 16:02)

    Denunciar un home sense proves ha de ser penat per llei, amb presó, multa econòmica i treballs forçats en benefici de la comunitat social .... però seguim sense justícia social !!

    Respondre
  • #7 andorranu
    (25/12/19 13:06)

    Presumció d´innocència sempre, per a tots. Homens inclossos. Espere que Andorra mostre més trellat que la actual justicia espanyola.

    Respondre
  • #6 Adivi
    (25/12/19 10:56)

    Denuncies falses, infundades, indicis...... Tot això no més serveix per esfonsar-te en la misèria encara que siguis innocent. Tot i ser innocent et tractaran com culpable per sempre. Andorra Justice

    Respondre
  • #5 ciutadana
    (24/12/19 19:19)

    Em sembla molt greu, que sense indicis, s'hagi fet un rebombori com aquest.A Aquesta persona se li ha fet un mal enorme. Si hi ha evidencia es una cosa, si el que hi ha son malinterpretacions de la realitat, ara que passin a declarar les persones acusadores i, que es faci justicia.

    Respondre
  • #4 Marc
    (24/12/19 19:16)

    Sense comentaris va dir..
    Presumció d'innocència. Que esperaveu si no hi ha cap prova amb cap i peus. La majoria de denuncies s'han retirat i les úniques que queden no se sostenen per enlloc i més aviat són contradictories i potser inventades. Espero que se solucioni ràpid!!

    Respondre
  • #3 Pere
    (24/12/19 18:01)

    Justícia llefiscosa!.

    Respondre
  • #2 Comor
    (24/12/19 15:34)

  • #1 Sense comentaris
    (24/12/19 14:20)

    I aquesta notícia està a la secció "justicia"? Quina justicia és aquesta?

    Respondre
10
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts