x

Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats

PERMETRE
NO, GRÀCIES
Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
Consell General

Filloy anuncia ajudes per als joves perquè puguin llogar un pis

Una de les fórmules que es preveuen és subvencionar els dipòsits per arrendar-los
El ministre d’Afers Socials, Víctor Filloy, va anunciar que es presentarien abans de quatre mesos les ajudes als joves per tal de facilitar la seva emancipació. El titular d’Afers Socials va fer aquest anunci en la seva compareixença pública ahir, al Consell General, davant de la comissió legislativa de l’àmbit. Filloy va explicar que es treballava en la línia que es poguessin donar ajudes per tal de pagar els dipòsits en el moment de llogar un pis i que “serveixi d’impuls” per a l’emancipació dels joves. Tot i això, el ministre va explicar que no estava tancat el sistema i
  • #22 estevet
    (18/12/19 15:09)

    A tots aquells que voldrien tornar a temps passats on els treballadors no tenien gaires drets, on els pudents feien i desfeien sense rendir comptes, només penseu en una cosa: a més de necessitar-los per pencar, els necessiteu com a consumidors. I amb diners per gastar.

    Respondre
  • #21 estevet
    (18/12/19 14:45)

    Andenc va dir..
    Quin geni! La solució no passa per apujar els salaris: passa per emparellar-se!

    Tinc una solució encara més agosarada: legalitzem la poligamia i així els ingressos passaran a 3.000, 4.000 o fins i tot 5.000€!

    Quin nivellàs de comentari...

    Respondre
  • #20 Solució
    (17/12/19 23:24)

    Jo sugeriría..els pissets d'emprivat , les terrassetes aquelles de les que parlen... Molt adients per a jovenets assistits de Govern... De pas cadireta de consellers i... Apa! A fer política! Cap a les reunions de "joves" d'Europa.. I a aprendre com viure del cuento per tota la vida.

    Respondre
  • #19 Andenc
    (17/12/19 22:16)

    A um k diu k qui viu sol amb un sou de 1.000€ són diners ; yo pregunto y no viurà millor una parella amb al mateix sou cadascú ( total 2.000€)???

    Respondre
  • #18 politiqueria barata
    (17/12/19 21:16)

    Axo atempta al sentit comú, i representa "politiqueria barata" de gent no preparada que genera nous problemes en comptes de solucionar els existents.

    Respondre
  • #17 ciutadana
    (17/12/19 21:14)

    Totalment en contra de subvencionar res!! Els ajuts als joves i a la població en general, han de basar-se en polítiques justes i raonables i pel bé comú, no en caritats mal entesses que generen assistits i vagos a costa de tots.

    Respondre
  • #16 Jove, Mala solució
    (17/12/19 18:00)

    Si no tens diners per pagar una fiança, tampoc tindràs per pagar mobles, llum, calefacció, despeses imprevistes etc etc i encara que vagis cada dia a dinar i sopar a casa dels teus pares et sortiran deutes que al final haurà de pagar la teva família. Estalvia i ja saps que et toca compartir pis amb dos companys si marxes de casa. Les coses són així. La solució de govern no et conve, ès un parxe que no et solucionarà res. Que facin control dels lloguers abusius , si volen,  però que no facin  joves depenents.

    Respondre
  • #15 Andorrà
    (17/12/19 16:57)

  • #14 realisme
    (17/12/19 15:20)

    El Govern, com sempre estira més el braç que la màniga. És molt perniciós i a més demagògic pagar les caucions dels pisos perquè els fills puguin marxar de casa.
    Des de la promulgació de la nefasta llei d'urbanisme el sector immobiliari ha anat de cap i de cul. Només faltava l'obertura econòmica, fruit de la idea d'algun malalt mental, per acabar de capgirar-ho tot,inconvenients sense beneficis.
    Si es vol fer d'Andorra un lloc on resideixin amb tranquil.litat grans fortunes s'ha de tirar per una via i si es vol un pais on tots pobres i assistits s'ha de tirar per una altra, aquesta mesura afavoreix més aviat la segona via. Els fills si volen marxar de casa, han de ser econòmicament autosuficients. quan s'és sol, 1.000 euros al mes sense ser una fortuna son diners i l'estalvi és per tirar endevant projectes, entre els quals hi pot haver-hi la independització llogant-se un pis, però es clar, això demana sacrificis i és més fàcil queixar-se.

    Respondre
  • #13 estevet
    (17/12/19 14:44)

Veure’n més
22
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts