x

Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats

PERMETRE
NO, GRÀCIES
Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
inversions de l'operadora

Plusvàlua de 16 milions d'euros

Andorra Telecom ven les accions d’Avatel per 36 milions d’euros a l’altre soci de la companyia de telefonia espanyola
Andorra Telecom ha venut la seva participació a l’empresa espanyola Avatel per un import de 32 milions d’euros i una plusvàlua de 16 milions. L’operació, que es va dur a terme ahir al matí a Madrid, s’ha tancat després de rebre una oferta d’Avant, l’altre soci de la companyia andalusa a qui Andorra Telecom va comprar les accions ara fa dos anys. El ministre i president del consell d’administració de la companyia, Jordi Torres, va assegurar que l’oferta rebuda per part del soci d’Avatel “estava per sobre de la valoració que se’ns havia fet”, així que va considerar que “hauria
  • #16 josep
    (14/12/19 10:38)

    I mentrestant estem pagant els abonaments,3 vegades més que el que es pague per exemple amb Orange!!!! a prestacions iguals!!!

    Respondre
  • #15 Hugo
    (14/12/19 10:01)

  • #14 Pepe
    (14/12/19 09:11)

    Els dirigents ens segueixen prenent el pel. Es a preu de mercat aquesta plusvalía? Perque no faciliten valoracio de la venda? Perque pot ser s'ha deixat de guanyar molt o pot ser perque algu ja s'ho cobrará per una altre via? Els instruíts per Marti no tenen desperdici. I esperen ara a la CASS!!!

    Respondre
  • #13 MARKLIN2
    (13/12/19 15:32)

    FLORS Y VIOLAS ALS POLITICS, ¿TENIU MEMORIA DEL UBACH?.

    Respondre
  • #12 dinerets
    (13/12/19 14:22)

    q be mes dinerets per govern per pagar sous als secretaris d'estat, així es com s'invertiran aquests diners, ho dubtaveu?

    Respondre
  • #11 Toni
    (13/12/19 13:33)

    David va dir..
    Tens tota la rao ... pero si veiem l'estrategia inversora d'Andorra Telecom, aixeca moltes sospites l'operacio. I respecte a aquesta operacio, seria interessant coneixer dels detalls. I per ultim tantes plusvalues i beneficis i unes tarifes altes i un servei pessim d'Andorra Telecom, grinyola tot aixo i no es conjuga be

    Respondre
  • #10 David
    (13/12/19 12:57)

    Son curiosos alguns andorrans. es guanyen 16 millions ( que es diu rapid) que van directes a les arques publiques, i encara trobeu motius per criticar-ho.

    Respondre
  • #9 Plusvàlua ??
    (13/12/19 11:38)

    La Cass a perdut 50 milions, i Andorra Telecom a guanyat 16, saldo en caixa -34.000.000. Un desastre tot plegat.

    Respondre
  • #8 Toni
    (13/12/19 11:15)

    a gastar !!!! va dir..
    Si abans volien fer The Cloud, ara poster voldran fer algo mes gros, pot ser un edifici a la ISS, Estació Internacional Espacial, o un edifici de la mateixa alçada del Pic de Carroi I fer una pasarel.la des del nostre de l'edifici fins al pic, I aixi la Consol d'Andorra li servies per guanyar les eleccions.

    Respondre
  • #7 toni
    (13/12/19 11:04)

    Ens han venut que aquestes inversions, ere per diversificar i fer creixer la companyia. En realitat només han servit (Más mòvil i Avatel) per especular. Però aquesta especulació pot sortir bé com ara, però també pot sortir malament i aleshores que? Hauriem de recordar la CASS, les males inversions ens han costat molt, amb STA pot passar el mateix i no tindrem prous llençols per plorar.

    Respondre
Veure’n més
16
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts