x

Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats

PERMETRE
NO, GRÀCIES
Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
Andorra la Vella

El comú mantindrà els triennis i obrirà les portes a la prejubilació

Les tres candidates a cònsol major coincideixen a seguir aplicant el sistema i no passar als quinquennisi a instaurar el retir anticipat
L’equip de govern comunal que surti de les eleccions del 15 de desembre mantindrà els triennis per als treballadors de la corporació i obrirà la porta als funcionaris que així ho desitgin a prejubilar-se. Així ho van indicar durant la taula debat organitzada ahir al vespre pel Sindicat de Treballadors del comú d’Andorra la Vella (Sitca), que va reunir en una mateixa taula a la Llacuna les tres candidates a cònsol major de la parròquia, Conxita Marsol (En Comú), Dolors Carmona (PS) i Emi Matarrodona (terceravia), per qüestionar-les sobre deu preguntes concretes que preocupen els treballadors de la corporació. Respecte
  • #12 Pere
    (03/12/19 19:42)

    Tot és el mateix i guanyi qui guanyi, no canviarà res. Els polítics es mereixen una gran abstenció i segurament serà la gran guanyadora de les eleccions.

    Respondre
  • #11 lluis
    (03/12/19 15:32)

    Jo abstenció, sens dubte. Cap d'elles em representa. Santa Coloma abandonada.

    Respondre
  • #10 No one will get my vot
    (03/12/19 14:56)

    MARKLIN2 va dir..
    Jo també tinc molt clar que tampoc aniré a votar ,ja estic cansat de veure que sempre remenen la casolà els mateixos i com de tot al que hi ha res és atractiu a caseta ven calent ,quan els polítics estiguin per els problemes reals del people tornaré a fer un pensament però mentres tan pasoooooo,per mi us podeu treure els ulls entre vosaltres

    Respondre
  • #9 Al tanto
    (03/12/19 14:08)

    Entenc que no es vulgui votar amb tot el que diuen, però també és el que busquen!! si no voteu ells ja tenen els seus números fets amb els seus !! s'ha d'anar a votar!! si no esteu d'acord amb el que hi ha feu vot nul!! que aquest no afavoreix a ningú!! l'abstenció i el blanc ens juga en contra !!

    Respondre
  • #8 Jordi
    (03/12/19 14:07)

    Un reality show,on els ciudatans son espectadors passius.

    Respondre
  • #7 MARKLIN2
    (03/12/19 13:41)

  • #6 Passin i vegin
    (03/12/19 10:41)

    Una perfomance dantesca,un circ,populisme i bonisme amb una gran dosi de cinisme, amb quotes de gènere incloses. La política és veu amb l'obligació de canviar de forma,perque forma part d'un espectacle.

    Respondre
  • #5 Toni
    (03/12/19 10:14)

    Quina vergonya!!!

    Respondre
  • #4 Desafecciò
    (03/12/19 09:35)

    Estratègies electorals amb possibles pactes per aconseguir el poder. S'apel·la a la consciència ciutadana perquè se sumi a la festa, com si no sabéssim que són jocs malabars perquè tot segueixi igual. Apareixeran noves cares, canviaran els discursos, s'aprofitarà qualsevol circumstància però en el fons seguirem on érem perquè en realitat es tracta de nous titelles manejats.

    Respondre
  • #3 Urgell
    (03/12/19 08:51)

    "Instaurar el retir anticipat" = Quina poca vergonya, i la resta d'assalariats, doncs, allargar-nos l'edat de jubilació ! Sóc d' Andorra La Vella, i ara ho tinc clar, passo , NO compteu amb el neu vot, em quedaré a caseta.

    Respondre
Veure’n més
12
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts