x

Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats

PERMETRE
NO, GRÀCIES
Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
pressupostos

L'ens d'autors preveu cobrar ja a les escoles per la música que utilitzin

L’Sdadv preveu recaptar 521.000 euros el 2020, un 5,5 per cent més
La Societat de Gestió de Drets d’Autor i Drets Veïns (Sdadv) preveu començar ja a recaptar diners dels centres escolars a partir de l’exercici vinent per l’ús que facin de material musical. L’entitat calcula un increment en els ingressos previstos del 5,46 per cent respecte a l’exercici que ara acaba: dels 494.183 euros recaptats enguany la previsió es passarà als 521.174. La diferència, uns 27.000 euros, es correspon amb el que emborsarien pels pagaments dels centres escolars –a raó d’1,03 euros per alumne i curs– més una subvenció per a la incorporació d’un treballador. Aquesta mesura impopular, la de cobrar
  • #9 Hem creat un monstre!
    (30/11/19 20:28)

    Hem creat un monstre i a sobre ho hem fet per llei!!
    Ara......

    Respondre
  • #8 La fi està aprop
    (30/11/19 16:21)

    Jajajajajaja! A pagar!!! Necesiten diners perquè Andorra se'n va als collons!, Perquè us penseu que tenen tanta pressa per els acords amb la unió europea? Per accedir als rescats!!! Que hi han molts sous de 15.000€ al mes i cal mantenir-los perquè no podran mantenir el ritme de vida!

    Respondre
  • #7 Ciutadana
    (30/11/19 12:45)

    Qui són? va dir..
    Axó S'ha de parar! Demano als pares que s'hi oposen. Ont s'ha vist???. Una cosa son els legítims drets d'autor i l'altra una bajanada com aquesta! Sempre copuabr-empegant. A España el que ho va iniciar, va estafar a la propia societat d'autors... . Prou de latrocinio!

    Respondre
  • #6 Qui són?
    (30/11/19 12:23)

    Si us plau, algú em pot explicar qui són, què són, d'on han sortit i com pot ser que decideixin cobrar un impost a la població per fer ús de la ràdio, casset, CD o qualsevol element musical. per tenir una mica la cosa clara.

    Respondre
  • #5 Jaime
    (30/11/19 11:01)

    Algú em pot recordar aquesta recaptació a on anava a parar?

    Respondre
  • #4 Pere
    (30/11/19 10:40)

    Que bé vivíem a Andorra als 70 i 80.

    Respondre
  • #3 BLABLA
    (30/11/19 09:42)

    Aquesta “Societat” de drets d'Autors és un fracàs des-de el seu començament ! El de sempre: començar la casa per la taulada ! no tenen ni idea de com funciona una Societat de drets d'Autors !! 

    Respondre
  • #2 Toni
    (30/11/19 09:01)

    Mercantilitzar l'educació dels nostres fills, per engreixar les butxaques de 4 membres de la sdav. No teniu prous ingressos?

    Respondre
  • #1 Buff
    (30/11/19 08:02)

    És vergonyós!!! I encara ens tocarà ballar la vostra música!!! I qui ens obligarà? I si no volem pagar què? Els professors també pagaran? Els de música què paguen? Si és que paguen algo.....

    Respondre
9
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts