x

Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats

PERMETRE
NO, GRÀCIES
Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
Economia

La CEA veu inviable la proposta del PS d'augmentar els salaris

Considera que l’hostaleria i el comerç, amb un 30% d’empleats amb sou inferior a 1.250 euros, haurien d’afrontar un augment “inassumible”
La Confederació Empresarial (CEA) considera “inviable” la proposta del Partit Socialdemòcrata (PS) d’augmentar un 2,5% els salaris més baixos de 25.000 euros anuals. Aquesta és una de les 12 esmenes presentades pel PS al projecte de llei de mesures urgents proposat pel Govern. El gerent de la CEA, Iago Andreu, va manifestar que la proposta de la formació liderada per Pere López referent a l’augment dels salaris més baixos provocaria un impacte important en els sectors en els quals hi ha més empleats amb els salaris més baixos. “Considero que és inviable perquè n’hi ha prou de pensar que hi
  • #8 Narrow minded business people
    (27/11/19 13:59)

    Sou tan curtes que no us doneu compte que tenir mal pagat al personal sols farà que colapsar els vostres negocis ,un treballador que cobra bé pot arriba cansat a casa després de un dia treballant però veu que val la pena a final de mes, un de mal pagat entrara fixarà i esperara que arribi la hora sense esconyarse, per cobrar un sou que no dona ni per viure no mereix deixa la pell per l'empresa i que no esperin grands somriures de cara al client , total que tindreu el que us mereixeu gent encabronada de cara al aparador, si aquesta és la imatge que voleu seguir donant endavant

    Respondre
  • #7 Temps moderns.....
    (27/11/19 13:25)

    De fora vingueren que de casa ens tragueren, que s'han pensat aquesta gent que els hem donat feina, casa, i els deixem viure en un entorn tant bonic, que a sobre ara volen cobrar !!!!! Amb 1083€ que els pagarem aquest 2020 ja tenen de sobres, per pagar-me els 1000 euros de lloguer i menja alguna patata !!! Que facin 16h al dia així guanyaran el doble, i viuran com a reis !!!

    Respondre
  • #6 Que us moqui la iaia....
    (27/11/19 13:11)

    Molt MALA GENT !!! Andorra és el PAIS on els treballadors surten més econòmics d'Europa Occidental. Un treballador a Espanya per cobra 1000€ a l'empresa li costa 1800/1900€ al MES, entre Salari, carregues,.... a França per cobrar SMIC 1500€ surt més del doble a l'empresari, a Andorra un treballador de Salari Mínim a l'empresari no li surt ni un 1500, els treballadors d'Andorra us estan pagan el LEASING dels Vostre Mecedes, AUDI, BMW,.. PAGUEU EL QUE CAL, deixeu de aprofitar-vos de Temporers, treballadors del peis,...

    Respondre
  • #5 Paupérrims
    (27/11/19 12:31)

    Primer ens coleu una reforma laboral que disminueix el cost de la mà d'obra, a més, amb la lliure circulació de persones de la UE hem de competir amb els treballadors de la resta de l'món, després els lloguers estan sent objecte d'especulació i finalment , els salaris no pujaran ....

    Respondre
  • #4 Andenc
    (27/11/19 12:16)

    Millor pujar els sous més alts ; k s fot.n els k guanyen 1.250€ o menys ....a pasar gana y viure malament ; aket gerent de la CEA tb guanyarà 1.250€. ????

    Respondre
  • #3 Presa de pel
    (27/11/19 09:56)

    Au va... en una plantilla de 20 treballadors a 1250€ no podeu apujar 31€ a cadascun perque aquets 620€ en total, arruinarien l'hotel?

    Respondre
  • #2 mes que pobresa
    (27/11/19 09:42)

    doncs aneu pensan amb que moltes botigues ja poden anar tancan ,la gent esta mes que empobrida i si no hi ha un sou decent el que fara la gent anar al mercadona a comprar i si conve fins a lleida ,es imposible viure aquest pais si una punyetera barra de pa val casi 2 euros ,referent al personal que podeu contractar amb aquest salaris es gent que vingui del 3 mon perque dels paisos veins no espereu que ningu vingui a pasar ganar aqui ,en tot cas la pasaran a casa seva ,sera per aixo que es fa aquesta cimera per portar personal de per alla i dona igual si son bons ho no?la imatge ja es patetica ,aixi os va amb els negocis

    Respondre
  • #1 Joan
    (27/11/19 08:05)

    Si fos per la CEA treballariem per una tassa d'arròs, o millor, hauriem de pagar per treballar. Després es queixaran que no troben personal i el que troben no està qualificat i vindran les queixes per mal servei.

    Respondre
8
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts