x

Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats

PERMETRE
NO, GRÀCIES
Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
Transport

El cost del TPV, obstacle per al seu ús al taxi

Els taxistes consideren que el 80% de les operacions al Principat es fan en efectiu i que no surt a compte fer la inversió
L’alt cost del TPV, el dispositiu per poder cobrar amb targeta als establiments comercials, és el motiu principal pel qual la gran majoria de taxistes andorrans no el tenen al vehicle i per tant no ofereixen aquesta possibilitat als clients. Així ho manifesten diferents actors del sector, que admeten que cada cop és més estrany veure TPV als taxis. El president de l’Associació de Taxistes d’Andorra (ATA), Carlos Felipe da Cunha, xifra el cost del TPV, entre bancs i l’empresa gestora del dispositiu, en uns 500 euros. “Hem demanat la mediació amb el departament de Transport per millorar la situació”,
  • #13 Pere29
    (22/11/19 22:20)

    En tot el pais no crec que hi ha mes de 10 taxis. 2 al hospital i 3 alla carlemany. El banc no te un gran negoci aqui.

    Respondre
  • #12 Pere29
    (22/11/19 21:29)

    500euros es car i mes car es no portar efectiu per al taxista i quedar a deure. T emportes una pallisa!

    Respondre
  • #11 BLABLA
    (20/11/19 18:24)

    La solució: UBER ! Molt millor i més pràctic ! 

    Respondre
  • #10 CIUTADANA
    (20/11/19 12:13)

    Negre va dir..
    NO ESTIC D'ACORD! El nolrmal es pagar en diners no amb tarja. Com diu un altra opinió, diners a ma son llibertat. Parlo com a usuaria, no soc taxista. Entenc que si ja costen 500 €, quin negoci mes rodó pel banc! pagar per ingressar. Les coses del dia a dia millor amb diners!

    Respondre
  • #9 Quin morro
    (20/11/19 11:53)

    A veure si s'acaba de fer el transport public gratuit com a altres paisos i se us pasará la tonteria

    Respondre
  • #8 Dani
    (20/11/19 11:07)

    Quina mena de presa de pèl és aquesta ...? De debò que aquests empresaris de sector del taxi no poden assumir una despesa de 500 euros? Estem bojos o què ....?

    Respondre
  • #7 Sempre plorant
    (20/11/19 10:55)

    Tots els altres comerços ens paguem la multa del TPV. Que voleu que us el pagui la padrina o un nou augment de tarifes?

    Respondre
  • #6 Negre
    (20/11/19 10:20)

    Excusa per poder cobrar en efectiu, no declarar res i no pagar impostos. Ja els va bé, diner negre

    Respondre
  • #5 Altra patata calenta
    (20/11/19 10:14)

    El taxi a Andorra és un altre gremi abandonat per les institucions, la solució és nacionalitzar el sector de l'taxi, com qualsevol altre servei públic, o privatitzar-lo, per acabar amb els mercadejos de les llicències, les llicències subcontractades, els seients calents, les carreres en negre, la manca de fiscalitat unificada, etc.

    Respondre
  • #4 No tpv !
    (20/11/19 09:43)

    Primer el posaven gratuït, després ho van privatitzar i anar pujant el preu, per un ingrés directe! Acostumem-nos a pagar en diners, mentre poguém fer-ho serem una mica més lliures. La comoditat a costa de la llibertat!

    Respondre
Veure’n més
13
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts