x

Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats

PERMETRE
NO, GRÀCIES
Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
cimeres

Espot representa Andorra en el segon Fòrum per la Pau

El president de la República Francesa i Copríncep, Emanuel Macron, n’és el convocant
El cap de Govern, Xavier Espot, va participar ahir a París en el segon Fòrum per la Pau. La reunió està convocada pel president de la República Francesa i Copríncep d’Andorra, Emanuel Macron, i va aplegar més de 6.000 representants de diversos estats, ONG, fundacions i també empreses.
Espot va lliurar a la Biblioteca de la Pau un exemplar del Manual Digest. El cap de l’executiu andorrà va afirmar que “es tracta d’un manual d’usos i costums que reivindica la neutralitat i la pau, garants de la independència d’Andorra”. També va afegir que en aquesta obra, que Antoni Fiter i Rossell
  • #10 josep
    (13/11/19 21:20)

    Aquest senyor Espot millor que no surti de casa perque alla on va fa el ridicul

    Respondre
  • #9 Déjà vu
    (13/11/19 16:52)

    Negación va dir..
    He pensat justament el mateix, el llenguatge corporal diu molt de l'tarannà de la persona, i en aquest cas amb més raó perquè representa a la nació Andorrana.

    Respondre
  • #8 Negación
    (13/11/19 14:14)

    A la foto el único jefe de estado con los brazos cruzados, la postura corporal hay que cuidarla, indica negación, me importa un bledo, etc...

    Respondre
  • #7 Dani
    (13/11/19 13:49)

    El puritanisme bonista gaudeix d'una excel·lent salut.

    Respondre
  • #6 pere
    (13/11/19 13:24)

    I ara el Manual Digest entrara a la llista de best-sellers a Franca ...espero que veieu l'ironia.

    Respondre
  • #5 carlito
    (13/11/19 12:23)

    no ha portat tambe el projecte de la llei per iniciar la identificació per l'iris?????????? ja que d´un costat semblem legalistes i portem el Digest, i per l´altra part intentem a vulnerar la intimitat de tots.

    Respondre
  • #4 Qué bonic
    (13/11/19 11:53)

    Estat de dret, democràcia, comunitat de valors, igualtat, inclusió, igualtat, pau, desenvolupament sostenible, llibertat, drets humans .... és el llenguatge bonista de les polítiques neoliberals globalitzadores.

    Respondre
  • #3 Prediquem amb l'exemple
    (13/11/19 11:10)

    Llàstima que a Andorra no s'apliquin les conductes morals i ètiques que predica el llibre, sobretot entre en la classe política ....

    Respondre
  • #2 Coquelicot
    (13/11/19 10:27)

    Em sembla perfecte. Es un llibre precios d'usos i costums que reivindica la neutralitat i la pau, garants de la independencia d'Andorra com ha dit el Cap de Govern. Jo afegiria que es un llibre ple de saviesa, fet per savis (dels que tocaven de peus a terra, la seva terra)

    Respondre
  • #1 Turisme polític
    (13/11/19 10:22)

    El turisme polític continua: Abu Dahbi, Costa Rica, Japó, Paris ... No fan cap congrés o cimera o algun altre tipus de postureo polític a Organyà o a Matalascañas?

    Respondre
10
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts