x

Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats

PERMETRE
NO, GRÀCIES
Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
banders

Detingut un caçador per tenir retirada la llicència d'armes

L’home havia abatut un cabirol femella a la zona de Canillo
Estem en temporada de caça i per tant es pot abatre qualsevol animal excepte un isard. El problema és si es té la llicència de caça en regla (que li havia estat renovada) però en canvi està retirat el permís d’armes. Això és el que ahir li va passar a un home, resident a la parròquia d’Ordino, que va acabar detingut a les dependències de la policia.
En concret l’home va ser controlat per agents del cos de banders després d’haver abatut un cabirol femella també per la zona de Canillo. Els agents van fer el control rutinari i van verificar
  • #8 Qui ha estat detingut?
    (11/11/19 18:48)

    Perquè no publiqueu aquesta notícia amb el nom complet de subjecte, la seva foto recent i la seva orientació política com heu fet amb el "pediatre" ...?

    Respondre
  • #7 Coquelicot
    (11/11/19 18:34)

    A Ciutadana: cap problema, no et preocupis ja m'he adonat que et confonies. Lo important es la teva forma de pensar i la valentía en expresar-lo

    Respondre
  • #6 Fé d'errates (ciutadana)
    (11/11/19 17:54)

    I pena de mort va dir..
    Disculpa Coquelicot, m'he confós. la meva anterior opinió anava per ..."i pena de mort"(opinió 2) , i com que et responia, jo m'he confós a l'hora de posar el nom.

    Respondre
  • #5 ciutadana
    (11/11/19 17:51)

    I pena de mort va dir..
    El que dius tambè se't pot aplicar a tu Cocquelicot! Es indignant i propi d'algú sense escrupols ni respecte per la natura , el que ha fet aquest energumen -que no caçador- els autentics caçadors saben quines peces poden abatre. BONA MULTA I SI CONVINGUÉS PRESÓ I TANT!!!

    Respondre
  • #4 josep
    (11/11/19 16:42)

    A mi m'agradaria cacar a aquest animal - i no parlo del cabirol.

    Respondre
  • #3 D'acord
    (11/11/19 14:15)

    Coquelicot va dir..
    Totalment d'acord,multa,presó,escarni públic i treballs forçats per a la comunitat.

    Respondre
  • #2 I pena de mort
    (11/11/19 13:26)

    Coquelicot va dir..
    És nota a quinn partit votarés a Espanya...

    Respondre
  • #1 Coquelicot