x

Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats

PERMETRE
NO, GRÀCIES
Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
Visita pastoral

Vives demana repartir la prosperitat

El Copríncep afirma que l’informe d’estadístca que posa en relleu la situació de pobresa de part de la ciutadania “em preocupa”
El Copríncep episcopal, Joan-Enric Vives, va demanar ahir que es faci un repartiment més equitatiu de la prosperitat del Principat. L'arquebisbe ho va dir en la visita parroquial a Canillo, just abans de la missa celebrada a l'església de Sant Serni, acompanyat de mossèn Ramon.
Vives va afirmar que "som un país pròsper. Cal repartir aquesta prosperitat i fer-la sostenible". En la seva doble vessant de Copríncep i arquebisbe, va afirmar que "em preocupa" la situació de pobresa que reflectia l'informe d'estadística que va publicar el Govern dijous. No va dubtar a afirmar que hi havia alguns problemes, dels quals va
  • #26 Pere29
    (03/11/19 11:28)

    Hom pogue repartir llurs bens entre esglesia i populatxu. Llur fe no te limits pero la fam del poble es fa patent. Hom pot alvirar mes pobresa pero de la que et manca diners i de tot.

    Respondre
  • #25 Pep
    (02/11/19 22:47)

    L'Esglesia sempre a predicat lo que no pensa

    Respondre
  • #24 No tenim dos caps d'Estat
    (02/11/19 19:11)

    VUFortior va dir..
    Doncs aixo, que la Constitució s'ha de llegir be

    Article 43
    1. D'acord amb la tradició institucional d'Andorra els coprín- ceps són, conjuntament i indivisa, el cap de l'Estat, i n'assumei- xen la representació més alta.

    Respondre
  • #23 troytolkien
    (02/11/19 18:37)

    AL DIARI D'ANDORRA PUBLIQUEU TOT, NO NOMÉS PER POLITITZAR GRATUITAMENT, HE FET DOS COMENTARIS QUE NO HEU PUBLICAT, US INCOMODEN?

    Respondre
  • #22 Holy Bible
    (02/11/19 18:35)

    «No es pot servir a Déu i a les riqueses» (Mateo 6:24).

    Respondre
  • #21 Pregúntes incómodes
    (02/11/19 18:34)

    L'Església mai va predicar amb l'exemple, ..... per què no comencen i obren les pesades portes de les seves palaus episcopals, els forrellats i cadenats de les entrades de les seves catedrals, els seus desocupats seminaris, els seus milions de propietats, els seus col·legis elitistes i les seves esglésies, a tota aquesta legió d'ànimes migratòries, desplaçats, desnonats i sense papers que han de dormir al ras en totes les ciutats desenvolupades d'occident?

    Respondre
  • #20 troytolkien
    (02/11/19 18:15)

    Al diari d'Andorra, sou una prensa monopolitzada que només publiqueu per quedar bé!!!!!!! ADEU

    Respondre
  • #19 Maria Urgell
    (02/11/19 16:30)

    Hauríem de distingir entre el copríncep, jerarca d'una teoria en confrontació creixent amb la majoria social d'Andorra, i l'arquebisbe de la Seu, responsable directe d'una de les ONGS més prestigioses i defensor d'una compromesa doctrina social, com és actualment la de l'església católica.

    Respondre
  • #18 No toca
    (02/11/19 15:42)

  • #17 No oblidem
    (02/11/19 15:42)

    Manel va dir..
    Cada vegada que el bisbe obre la boca parlant d'ajudar als més necessitats els andorrans recordem  els milers d'eruos que ha aconseguit venent els terrenys donats per la feligresa Maria Mestre. Millor que no digui res.

    Respondre
Veure’n més
26
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts