x

Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats

PERMETRE
NO, GRÀCIES
Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
Successos

Els ciclistes de la maniobra perillosa a Encamp es justifiquen

El company del jove que va agafar en contra direcció la rotonda diu que li van fallar el frens
Jos de Vos, el company del patinador de velocitat sobre gel holandès Thomas Geerdinck que va estar a punt de provocar un greu accident a la rotonda sud d’entrada a Encamp quan circulava en una bicicleta, va aprofitar ahir les xarxes socials per explicar el que va succeir fa uns dies a la xarxa viària andorrana. De Vos respon al seu compte de Twitter el comentari d’un ciutadà espanyol que critica l’acció de Geerdinck, a qui qualifica d’“idiota” i diu no se’l pot considerar un ciclista. El patinador, que va ser qui va gravar les imatges de la perillosa maniobra
  • #14 Miquel Àngel
    (22/09/19 14:09)

    Cuantos crítiques a una xuleria d'un ciclista... A les carreteres catalanes esta ple de xulos andorrans fen temeritat amb el vehicle, val més que us ho feu mirar...

    Respondre
  • #13 Anarquia viària
    (21/09/19 22:22)

    Andorra, territori anàrquic...

    Respondre
  • #12 Alex llado
    (21/09/19 21:31)

    Aixi m agrada! Gent que es pensa que a Andorra tot val es pot fer el que es vulgui, llegeixo retols que hi posa Andorra territori ciclista, crec que una medalla es mereix per la seva valentia i despreci a les normes de circulacio.

    Respondre
  • #11 Incivics
    (21/09/19 20:31)

    Incívics. Que feia el del radera amb cámara??? Filmar per anar per la ciutat??? Que divertit, oi? Voleu dir que era això?

    Respondre
  • #10 D.M.
    (21/09/19 18:34)

    Los que nunca han ido en bicicleta no lo entenderán. En el vídeo se veo claro que es lo que paso. El fallo ha sido ir demasiado rápido sin conocer el recorrido o simplemente por hacerse el valiente. Era rectificar hacia la izquierda o chocar contra la rotonda. El instinto humano intenta evitarlo así que el reflejo fue el giro a la izquierda. Ah... bajando a 40-50km/por hora en una curva y frenar con un freno es caída asegurada. Creo que miente diciendo que fallo el freno y sabe muy bien que fue demasiado rápido en este punto. Y la sonrisa también se puede entender. Es una sonrisa nervioso o de alivio del tipo: uffff, de lo que me acabo de salvar.

    Respondre
  • #9 Tenim autoritats a Andorra???
    (21/09/19 17:28)

    Axó es la gota que fa vessar el got!!! Sembla que Andorra es TERRITORI SENSE LLEI NI ORDRE. TENIM AUTORITATS ANDORRA??? Sembla que no!!! No em vingueu amb comunals ni res que s'hi assembli.

    Respondre
  • #8 Si no ho dic, exploto!!!
    (21/09/19 17:21)

    Ademés d'idiota, mentider!! Aquest páio és pensa que sóm tontos o que? Hem refermo en el méu comentari d'ahir, si es fot de morros a la rotonda, no ho penjen a les xarxes socials. He dit.

    Respondre
  • #7 Ferran
    (21/09/19 14:37)

    Li van fallar els dos frens simultàniament? Potser si??? I desprès com tenia la bici avariada va baixar de la bici i va continuar a peu? O,no? O l'avaria esva arreglar sola

    Respondre
  • #6 Desde la terrassa...