Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats
Mapa de la xarxa viària amb les ubicacions dels radars.
Us n'heu deixat un, el de la rotonda Escaler
Respondre
Ciutada va dir..
Els veïns de la zona que té com a epicentre el carrer Bonavista d'Andorra la Vella i que va ben bé fins a l'antic hospital estan farts de reclamar una acció decidida de les autoritats per les carreres de cotxes "tuneats" i els veins de la carretera de Pal están fins als collons de carreres, pero no es fa res,certes ciudatans son intocables...
Potser el què caldria és més presència policial a la carretera i no tants radars que no serveixen per a res! El què cal reeducar els incívics de la ctra, i l'únic mitjà efectiu és la presencia policial!
RespondreSi poseen un a la carretera dels Vilars es forren, però en aquells xalets viu gent intocable
RespondrePer què no es sancionen els excesos de velocitat dels conductors estrangers? Seria tan fàcil com posar uns lectors de matrícules abans de les aduanes i aturar i fer pagar als infractors, al igual que fan els Mossos moltes vegades a la carretera de la Seu. Per què aquesta impunitat dels conductors estrangers? A nosaltres be que ens fan pagar a Espanya i França.
RespondreCom tots els problemes i fenomens socials,en comptes de buscar una solució, pasar per caixa és els més beneficiós per l'Estat.
Respondre
Crec que a part dels radars s'hauria de fer mes controls en nuclis urbans. I tenim mitjans suficients, ja que per lo que tinc entès es que hi han aproximadament 200 policies i també aproximadament 200 agents de circulació entre totes les parroquies. 400 en total.
Perque no utilitzem tant agents de policia com de circulació per fer mes controls?
Si tenim mitjans perque no utilitzar-los?
Al final es per la nostra seguretat...
Per cuánd uns radars que sanciónin els sorolls, ja está bé de tant rebombori!!
RespondreS'ajunten més factors a part de la velocitat, beguda, drogues cigarrets, falta d'atenció, son, medicaments, whatssaps, xarxes socials, menjar al cotxe, distraccions, no mirar pel retrovisor i un llarg etc, però sospitosament i encara que la Comissió Europea, digui que la velocitat és un factor determinant en un 30%, seguim muntant radars, per què serà .....?
Respondre
Primer es frena, després s'accelera= més contaminació. És tot el que es guanya.
Respondre