x

Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats

PERMETRE
NO, GRÀCIES
Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
DIARI TV
Dades de l'habitatge

Un altre estudi polèmic del lloguer

Estadística situa el preu mitjà del lloguer en 601 euros l’any 2018
El departament d’Estadística torna a publicar una nova enquesta de pressupostos familiars amb xifres referents al preu de l’habitatge de lloguer al Principat que contrasten amb la realitat i que situen el preu del lloguer l’any 2018 en 601 euros de mitjana al mes. Segons Estadística, el creixement del preu dels habitatges de lloguer l’any passat va ser del 2,9% passant dels 584 euros a les dades actuals, una xifra que, tot i ser la més alta dels darrers anys segons l’enquesta del departament, sobta per referir-se a un període en el qual l’alt increment dels preus del lloguer va
  • #32 Pepito
    (01/09/19 19:47)

    Revisar este estadística!!! Tiene sesgo seguro en la muestra de la población. Además, si esos datos fueran reales, porque hay mucha gente que se va a la seu d'urgell a vivir??? Justamente, del incremento de la población que trabaja en Andorra y se va a la seu d' urgell. Han empezando a subir los precios de alquiler en la seu d'urgell.

    Respondre
  • #31 Raul
    (27/08/19 17:14)

    I el ministre vol treure les casetes de bar de les festes majors...... el que ha de treure es estadistica....... o els d estadistica estan tots a la barra de la festa major????? 
    Preu mig 600€????? Per un estudi a Soldeu igual si pero la resta.....

    Respondre
  • #30 Goita....!
    (27/08/19 16:59)

  • #29 Alejandro
    (27/08/19 15:12)

    Tinc 10 pisos, sol 6 llogats a € 1000 cadascun i 4 buits, el preu mitjà del lloguis és: (6 * 1000) / 10 = € 600, això és estadistica.
     

    Respondre
  • #28 Julia
    (27/08/19 14:52)

    De 21 companyes i companys a la empresa, la mitjana en 10 anys dels 13 de lloguer ha estat el doble i més. De 659€ de mitjana el 2008 a 2.046 el 2019. Les 5 companyes de França, menys què l'ipc i una mitjana de 540 € Beziers i val-ras.

    Respondre
  • #27 Verdad verdadera
    (27/08/19 13:27)

    Tot veritat...si no que els hi demanen a totes les persones que han anat a parlar amb el raonador ciutadà pels 5€ que els han pujat respecte de l'any pasat. Per això també jo que estic buscant pis m'he trobat entre 1 o ningun pis en condicions amb aquests preus. Quan dic en condicions parlo de uns 70m2 i no al tarter...

    Respondre
  • #26 Lo poble desperta
    (27/08/19 13:22)

    "El poder ha deixat de tenir por de la premsa .... i ara la premsa és la que té por del poder". Cada vegada queda més clar la relació entre Estat, premsa i estadístiques, i és que el poble està despertant ....

    Respondre
  • #25 càlcul perquè??
    (27/08/19 13:06)

    M'encanta quan fan el preu mitjà d'alguna cosa, perquè és totalment irreal, clar que si tinc un sou de 3000 euros i pago un pis de 1.000 euros, el preu mitjà sortirà que puc viure estupendament. Però si cobro 1000 euros i he de pagar un lloguer de 600 euros, la mitja sortirà que no puc viure. Però si fan la mitja, se suposa que tinc un sou genial, que jo ni veig ni gaudeixo. Així que fer aquests càlculs no serveixen de gaire.

    Respondre
  • #24 Sembla el dia dels Sants Innocents...
    (27/08/19 12:47)

    A veure, si els senyors d'Estadística barrejen els preus de tots els pisos, és normal que surti aquest preu, però feu mitjanes del preu dels pisos per habitacions o metre quadrat.... Això a Govern no li interessa que ho sabem....

    Respondre
  • #23 Ala Vinga!!!
    (27/08/19 12:37)

    Pero quin departament mes inutil !!!!! Vergonyos!

    Respondre
Veure’n més
32
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts