x

Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats

PERMETRE
NO, GRÀCIES
Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
DIARI TV
Successos

Claverol torna els diners a la Fundació Privada Tutelar

L'expresident ha retornat la quantitat de la qual s'havia apropiat aquesta tarda a les 16.51 h
David Claverol.

David Claverol

David Claverol.

Actualitzada 26/08/2019 a les 18:31
David Claverol ja ha retornat els diners que l'expresident de la Fundació Privada Tutelar havia agafat de manera irregular en diferents disposicions bancàries. Així ho ha anunciat l'entitat en un comunicat de premsa en què ha descrit que la quantitat dels diners que l'expresident va agafar d'un dels comptes bancaris han estat ingressats a les 16.51 hores. 
Etiquetes
  • #8 I els meus comentaris?
    (28/08/19 22:52)

    On son els meus comentaris? N'hi ha que sont molt mes punyents que els meus i no censureu! 

    Respondre
  • #7 RJ
    (26/08/19 23:20)

    Moltíssimes gràcies Sr. Claverol i perdoni les molèsties

    Respondre
  • #6 soc tonto
    (26/08/19 22:29)

    Molt bé el ministre d'interior, l'únic que ha estat a l'alçada. No conec al Sr.Claverol, però que ell o els seus tornin 23.000.€ es com jo que torni el robat d'un cafè.
    Sr. ministre si continua així tindrà molta feina, però molta... Sempre tindrà el meu recolzament. Un tonto us ho diu. Endavant

    Respondre
  • #5 Andorra
    (26/08/19 22:17)

    Però no va dir que tenia els diners i comprovants a casa seva? Des de la platja amb els seus poders l obert? Increible tot el cas....
    Ara malalt? Ja ja ja. Increible....a la justicia també la manipularà? A veure el següent capitol.

    Respondre
  • #4 Lo Ros d'Eroles
    (26/08/19 21:31)

    Aquest senyor, per molt nét de qui sigui, per molt prestigiós que sigui el seu entorn, si realment ho ha fet, que ho pagui!!! Recordeu el cas dels nens saharauis... Robar a entitats d'ajuda ni té perdó social. Que jo té res a dir el senyor Claverol per netejar la seva imatge?

    Respondre
  • #3 Lo Ros d'Eroles
    (26/08/19 20:58)

    Si ho ha fet, que ho pagui!!! I més personatges com ell que sempre han mostrat orgull de pertànyer a una suposada elit, sinó s'aplica l'exemple, donarien una imatge de favor escandalosa!

    Respondre
  • #2 Pep
    (26/08/19 20:37)

    Ahhh.....!!!      Doncs ja està.    
    Tot un campeon !

    Respondre
  • #1 Pere
    (26/08/19 19:48)

    I? Que torni el diners no el santeja ni blanqueja. Que més dona que torni els diners!.
    Aquí l'únic que toca de peus a terra, és el ministre Rossell. Alguns membres de Govern i d'altres institucions, haurien d'agafar exemple.

    Respondre
8
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts