La Cass ha posat un nou despatx per donar suport a tots aquells assegurats i empreses que utilitzin els tràmits en línia i tinguin algun problema per a realitzar-los. Aquest nou servei s'ha incorporat gràcies a la reforma de la planta baixa, que la Cass va iniciar el 17 de juny i que han finalitzat una setmana abans del previst. Els treballs han servit per ampliar la zona d'entrada per tal de tenir més espai abans d'accedir a la sala d'espera; la recepció, que ara ofereix tres llocs d'atenció i un d'ells està adaptat per persones amb mobilitat reduïda; l'àrea d'atenció, on s'han desplaçat les taules per tenir més espai, s'ha canviat la vidriera, s'han incorporat leds sobre les taules, i s'han recobert les parts amb làmines de fusta per "donar un aspecte més acollidor" i realitzar una funció de reducció del soroll; i la zona d'espera, que s'ha traslladat a un lloc "més adequat" amb cadires i visibilitat a la pantalla del Turnomàtic.
"i s'han recobert les parts amb làmines de fusta per donar un aspecte més acollidor" ja ja ja qina broma, la Cass acollidora, precissament acollidora, el q hem de sentir....
Respondre