Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats
Xavier va dir..
Que passa? És que ara hi pujes el cotxe fins al quart pis?
Doneu Exemple va dir..
Digues que si.... Tornem a les someres i cavalls, son el futur!!, tot i que no se com pujaré el cavall fins el quart pis... Hauré de demanar una subvenció per ampliar L, ascensor..
Per mesura la contaminació només cal tancar amb garatge uns cuanspetrolers tanca portes cotxes en Marcha i aveure cuant de temps podeu aguantar.soroll,fums e ineficiència,tot el contrari amb cotxes elèctrics
Estic d'acord en no subvencionar la compra de Tesla's pels pijos (jo en tinc un). El que és indiscutible és la superioritat de l'elèctric en molts terrenys, especialment en eficiència, simplicitat, fiabilitat i seguretat.
Amb la següent generació de bateries, a més a més, s'igualaran autonomia i preu i es milloraran les càrregues ràpides.
D'aquí a 100 anys, seguirem discutint el mateix tema, perquè el veritable cotxe ecològic és amb aire comprimit, però el director de TATA Karl Slym, just un dia abans de presentar-lo al món a l´any 2014, li va donar per suïcidar-se des del pis 22 a Bangkok. vaja .... quina casualitat, no? A bon entenedor ....
Respondre
Els cotxes electrics son una enganyifa i no és diu tota le veritat sobre la seva seguretat, cost de producció i contaminació acumulada durant la seva construcció, per no dir que per carregar les bateries cal produir la energia amb centrals termiques o nuclears en el millor del casos.
I ja no parlem del problema que tindrem el dia que s'hagin de canviar aquestes bateries, que no duren 10 Anys en bon estat ni de broma.
Que avui es compri un elèctric i es cregui un mega-guai, quan els elèctrics siguin eficients, el que s'hagi comprat avui, no valdrà ni per xatarra. S'ha de viure al dia i avui el millor es qualsevol Euro6 tant si es híbrid com gasolina com diesel. Demà, deu dirà ....
RespondreL'estudi dirigit Christoph Buchal, professor de física a la Universitat de Colònia i publicada per l'Institut IFO, conclou que els cotxes elèctrics contaminen entre un 11% i un 28% més que els de dièsel. Això és degut, d'una banda, a les bateries d'aquests cotxes, que estan fabricades a partir de liti, cobalt i magnesi, i d'altra banda, al procés de producció, on es gasta un alt consum d'energia.
Respondre
Aquest govern no te en compte altres tipus de cotxes que no sigui el electricic???
GNC Gas natural ja!!! molt mes economic i a preu raonable pero con no tenen el gas controlat....
Totalment d'acord, les xifres ho diuen, tinc un cotxe de 130 cv i 98 grams de CO2,Diesel, "qui dóna mes" el temps ens donarà la raó, sóc de Greenpeace i tinc molta informació sobre el tema.
RespondreLes bateries actuals, no són la solució.
Hi ha un model de Tesla, que les bateries pesen 540 Kg. poca broma, això és defensar el medi ambient ???