Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats
Està clar que el senyor Espot desconeix les despeses desmesurades i absurdes que es fan a Govern. Tots els funcionaris ho sabem. Només cal que es passi pels diferents ministeris i departaments per observar-ho, o altrament pot amagar el cap sota l'ala i dir que tot rutlla de conya com sembla que està fent
RespondreI tant,sobretot canvis a mida,com aplicar la llei mordassa a la població si es necessari mentre la classe política es puja el sou i es protegeix amb una llei de honorabilitat política.
RespondreHan entregat el país a la UE, han dit a tot que si, ficaran un IGI d'un 25%, i pretendan viure de les ajudes o almoines del G20 i els seus satèl·lits. Campi qui pugui!.
RespondreSr.Espot, vostè no s'adona del despilfarro dels comuns? vostè no s'adona del deute als bancs,"impagable" vostè no s'adona que tot aquest muntatge no pot continuar vosté creu que es normal que qualsevol parròquia les més etites tenen un presupost mes alt epl.que tota la comarca de lalt Urgell ? s'ha de revisar la lleide transèrències als Comuns,escandalosament mal feta.
Respondre
No cal que inventeu res, ja està inventat, l'únic que ha de fer la classe política és acceptar una llei de responsabilitat política, la resta és marejar la perdiu, parasitar sobre la figura de l'Estat i prendre el pèl a la ciutadania.
Respondre