x

Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats

PERMETRE
NO, GRÀCIES
Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
DIARI TV
Religió

El Bisbat suspèn 4 mossens per formar part d'una secta amb pràctiques sexuals

El Bisbat d’Urgell ha suspès quatre capellans de la diòcesi que van pertànyer a la clausurada associació Seminari del Poble de Déu, que investiga un tribunal eclesiàstic a instàncies del Vaticà per suposades pràctiques sectàries incompatibles amb la doctrina de l’Església, entre les quals pràctiques sexuals. Són els dos sacerdots de la parròquia de Bellver de Cerdanya, Carles Rivas Marra i Melcior Querol Solà, i dos capellans de la rectoria de Ribes de Freser (un dels quals rector del santuari de Núria), a Girona.
Fonts oficials de la diòcesi van assegurar que els serveis que oferien aquestes quatre persones els duran
  • #8 RJ
    (27/06/19 16:02)

    § Benaventurats els pobres d'esperit: perquè d'ells és el regne dels cels. (Versicle 3)

    § Benaventurats els mansos: perquè ells posseiran la terra. (Versicle 4)

    § Benaventurats els quals ploren: perquè ells seran consolats. (Versicle 5)

    § Benaventurats els quals tenen fam i sed de justícia: perquè ells seran sadollats. (Versicle 6)

    § Benaventurats els misericordiosos: perquè ells obtindran misericòrdia. (Versicle 7)

    § Benaventurats els nets de cor: perquè ells veuran a Déu. (Versicle 8)

    § Benaventurats els pacífics: perquè ells seran dits fills de Déu. (Versicle 9)

    § Benaventurats els quals pateixen persecució per la justícia, doncs d'ells és el regne dels cels. (Versicle 10)

    Respondre
  • #7 pepe
    (27/06/19 13:33)

    me parece muy bien, pero a ver cuando hacen lo mismo con los masones, pq se supone q ser mason es incompatible con ser catolico y recibir los santos sacramentos y ahi estan los domingos, comulgando en la iglesia como si tal cosa cuando todos sabemos q son masones. Claro q viendo para donde tira el actual papa, tampoco es q me extrañe.

    Respondre
  • #6 Andenc
    (27/06/19 12:37)

    Sempre tenin ovella negra en la religió ; la família ; clubs esportius ...perquè la majoria dels abusos sexuals a nens son practicats per l'entorn familiar ; començant per els pares ; avís; veïns ; etc...pues aixo...

    Respondre
  • #5 confussió...
    (27/06/19 12:30)

    creure o no creure va dir..
    No s'ha de confondre el missatge amb els" missatgers". El missatge es vàlid, viure estimant el proxim i tractarlo com tu voldries ser tractat. Tota la resta hi sobra .Es l'unic que els diferenta "Avatars" (Jesus , Krishna, Buda, Mahoma)en les diferents cultures han mostrat, tota la parafernalia i interpretacions instituides...ja son derives...tan si parlem del catolicisme, no cal dir de l'islam , judaisme, hinduisme etc etc.

    Respondre
  • #4 creure o no creure
    (27/06/19 11:58)

    Catholicam Esglesiam va dir..
    Es que la història s'aguanta amb pinces!! Una “verge” que es queda prenyada per l'esperit sant, un home que ressuscita als 3 dies de mort i se'n va al cel... les creuades per matar en nom de Déu a milers i milers de persones quan un dels manaments és NO MATARÀS. Es que no s'ho creu ningú això de l'església. S'ha de ser bona persona i ajudar els demés en el que es pugui però directament, res de fer donatius i històries.

    Respondre
  • #3 Catholicam Esglesiam
    (27/06/19 11:44)

    Com voleu que la gent tingui fe entre tots (el clero) esteu arruinant l'esglesia.escàndol rera escàndol,

    Respondre
  • #2 Creure o no creure...
    (27/06/19 10:44)

    A veure si no s'ofèn ningú però.... que no es veu que la mateixa església ja és en sí una secta? Encara no puc creure que la verge Maria es quedés embarassada de l'esperit Sant!! Es que per més voltes que li dono no ho puc entendre. Si hi ha algun creient que m'ho pugui explicar i fer-me canviar d'opinió que m'ho faci saber. Gràcies i, pau i amor per tothom, que tal i com està el món és el que fa falta. El que no fa falta són més religions, que per aquestes s'ha matat en nom de Déu des de fa molts segles, i encara es continua matant. Bon dia.

    Respondre
  • #1 Joan
    (27/06/19 08:46)

    Dons el mateix cas que el monasteri de Montserrat o la casa de Santiago,laics vestits de canònics.

    Respondre
8
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts