x

Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats

PERMETRE
NO, GRÀCIES
Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
Mobilitat

Govern tanca al trànsit l'accés a la Coma d'Arcalís per promoure el ciclisme

La mesura, que estarà en vigor de l'1 de juliol al 15 de setembre, vol evitar la contaminació atmosfèrica a la zona i frenar el deteriorament del paisatge
Actualitzada 25/06/2019 a les 13:46
El tram de la carretera CG-3 que va des de l'Hortell fins a la Coma del Forat estarà tancada al trànsit des de l'1 de juliol fins al 15 de setembre entre les 8:30 i les 17.30 hores, tal i com van acordar el comú d'Ordino i la Federació Andorrana de Ciclisme.
El tancament de la via vol evitar la contaminació atmosfèrica a la zona i posar fre al deteriorament del paisatge, així com promoure el desenvolupament de noves activitats a l'estació d'Ordino-Arcalís. Segons la Federació Andorrana de Ciclisme, el tancament ajudarà a potenciar el turisme ciclista i a fomentar l'activitat econòmica del país.
Es podrà accedir a la Coma del Forat amb el nou telecabina panoràmic, que serà gratuït per a andorrans i residents durant aquest període. Els ramaders que tinguin bestiar pasturant podran accedir amb el vehicle utilitzant una acreditació.
Etiquetes
  • #15 Kiko
    (25/06/19 23:41)

    Es una excelent idea. Es molt bo per l' ecologia i el medi ambient, que entre tots ens estem carregant ...
    El comu d' Ordino si que ha sigut valent !
    Tant de bo a d' altres indrets es fessi el mateix. Per exemple els Cortals d' Encamp ...

    Respondre
  • #14 Caspita !
    (25/06/19 22:39)

    Andorra,parc temátic i territori ciclista...ja no podem ser mes provincians....

    Respondre
  • #13 Gonarda
    (25/06/19 22:32)

    Viladomat i gratis en la mateixa frase fa tremolar.........

    Respondre
  • #12 Ciclista
    (25/06/19 22:19)

    Molt bona idea!!! Gracies per pensar en els ciclistes i en el be de la montanya! A veure si fent pagar els turistes per accedir a la montanya començen a respectarla! Moltes gracies comu!!! 

    Respondre
  • #11 fresqueta
    (25/06/19 20:28)

    A quina hora obrira el telecabina, perquè faig sortides a la muntanya a les hores fresques del dia i quan pots veure fauna o fer bones fotos, o hem tindre de rostir com els pixapins i veure una altra fauna? Puntal, La Coma i desprès el coll d'Ordino?

    Respondre
  • #10 ben pensat...
    (25/06/19 19:45)

  • #9 Andorrana
    (25/06/19 19:43)

    Em nego a que em prohibeixin pujar a l'Hortell amb el cotxe!! Ja es l'ultim que podiem esperar!!!

    Respondre
  • #8 Cal mes promoció?
    (25/06/19 19:42)

    Ah, però es que cal mes promoció del ciclisme? potser que promocionem el sentit comú, si es que en queda un bri al comú d'Ordino!

    Respondre
  • #7 negoci ciclista
    (25/06/19 19:40)

    venuts al negoci ciclista. Els de fora que han trobat aquí burros de mena. MOCIÓ DE CENSURA AL COMÚ D'ORDINO! PERÒ QUE OS HEU PENSAT???

    Respondre
  • #6 I els demés que es fotin!
    (25/06/19 19:38)

    Algú ha perdut l'enteniment i ens pren per idiotes. La contaminació també es per les currues d'humans que van damunt dues rodes!
    La resta de persones que no siguin ciclistes...doncs que es fotin literalment! Molt be Comú, sou uns cracs! Només una excepció: TOTS ELS CICLISTES A L'HORTELL I CAP A LA RESTA D'ANDORRA, podriem fer una pregunta popular al respecte...no os sembla???

    Respondre
Veure’n més
15
El més...
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts