x

Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats

PERMETRE
NO, GRÀCIES
Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
DIARI TV MUSIK
Circulació

L'ACA considera que apujar sancions és la mesura més efectiva per reduir accidents

Toti Sasplugas creu que endurir les multes de circulació és una mesura impopular però efectiva
El secretari general de l’Automòbil Club d’Andorra (ACA), Toti Sasplugas, considera que apujar l’import de les sancions de circulació és la mesura més efectiva per reduir el nombre d’accidents a la xarxa de carreteres andorrana. “Està comprovat que la manera més efectiva d’abaixar la sinistralitat és a canvi de sancions més dures”, va explicar Sasplugas que va considerar que aquesta és “pràcticament al cent per cent” la mesura més eficaç. D’aquesta manera, coincideix amb el cap del departament de Mobilitat, Jaume Bonell, qui dilluns, en la presentació d’una nova base de dades d’accidents, va manifestar que les multes de circulació
  • #6 ampliacio de la comella jaaaa!!
    (19/06/19 16:34)

    Rotondes rectes en un sentit i massa torçades en l'altre. Corbes contraperaltades. Senyals tapades per arbres. Manca de senyals al costat esquerre en vies de dos carrils per sentit. Asfalt nou de trica desnivelat amb tapes en avinguda salou. Forats de profundidat optima per a caçar mamuts a la part alta d'escaldes. Senyals horitzontals invisibles a prop de l'hospital. Cruilles on el bus per a girar envaeix si o si el carril aliè.

    Respondre
  • #5 ra
    (19/06/19 16:02)

    no paro de riure!!! no us preocupeu, que no m'acabareu els calers!!! GASSSSSSSSSSSSS!!!!!

    Respondre
  • #4 Marti
    (19/06/19 13:15)

    Ja estan els perills al volant criticant que es pugin les multes. Si es respecta raonablement el codi de circulació no caldria preocupar-se per l'import de les sancions.

    Es molt naïf pensar que la prevenció i les campanyes de concienciació serveixen de res. Només ens concienciem si ens toquen la butxaca. No hi ha res més que funcioni.

    I per les Administracions: si no respectem les normes davant els morros dels agents (parlar pel mòbil, no respectar passos de vianants, aparquem on ens rota, obligant al altres conductors o vianants a posar-se en perill o cometre infraccions, i no sancionem, tan se val que es pugin o no els imports.

    Respondre
  • #3 La seguretat primer
    (19/06/19 12:19)

    Sobre tot la seguretat que persegueix el radar que hi ha pujant despres del Funicamp, que et multa per anar a 70 quan estas ja en la doble via, fora de les cases i a 20 metres de la senyal de 80.
    Visca la precisio,  la seguretat, i el negoci!!

    Respondre
  • #2 M power
    (19/06/19 11:22)

    A més densitat de circulació, més accidents, i com pensem solucionar-ho? Doncs com sempre, ficant-nos la mà a la butxaca ....

    Respondre
  • #1 antoni
    (19/06/19 10:14)

    No es millor la prevenciö que la sanció? Afavorir la conducció de motocicletes em sembla molt be, I LA DELS COTXES? TAMBÉ

    Respondre
6
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts
© Diari d’Andorra
(Premsa Andorrana) 2005-2023 - C/ Bonaventura Riberaygua, 39, 5è pis - Telèfon : +376 877 477

Col·laboradors:

HELISA - Gestor de continguts