Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats
no paro de riure!!! no us preocupeu, que no m'acabareu els calers!!! GASSSSSSSSSSSSS!!!!!
Respondre
Ja estan els perills al volant criticant que es pugin les multes. Si es respecta raonablement el codi de circulació no caldria preocupar-se per l'import de les sancions.
Es molt naïf pensar que la prevenció i les campanyes de concienciació serveixen de res. Només ens concienciem si ens toquen la butxaca. No hi ha res més que funcioni.
I per les Administracions: si no respectem les normes davant els morros dels agents (parlar pel mòbil, no respectar passos de vianants, aparquem on ens rota, obligant al altres conductors o vianants a posar-se en perill o cometre infraccions, i no sancionem, tan se val que es pugin o no els imports.
Sobre tot la seguretat que persegueix el radar que hi ha pujant despres del Funicamp, que et multa per anar a 70 quan estas ja en la doble via, fora de les cases i a 20 metres de la senyal de 80.
Visca la precisio, la seguretat, i el negoci!!
A més densitat de circulació, més accidents, i com pensem solucionar-ho? Doncs com sempre, ficant-nos la mà a la butxaca ....
RespondreNo es millor la prevenciö que la sanció? Afavorir la conducció de motocicletes em sembla molt be, I LA DELS COTXES? TAMBÉ
Respondre
Rotondes rectes en un sentit i massa torçades en l'altre. Corbes contraperaltades. Senyals tapades per arbres. Manca de senyals al costat esquerre en vies de dos carrils per sentit. Asfalt nou de trica desnivelat amb tapes en avinguda salou. Forats de profundidat optima per a caçar mamuts a la part alta d'escaldes. Senyals horitzontals invisibles a prop de l'hospital. Cruilles on el bus per a girar envaeix si o si el carril aliè.
Respondre