Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats
Presentació de la base de dades.
SFGAUn accident registrat a la xarxa de carreteres andorranes.
Fernando GalindoMultes per utilizar el mobil, es la primera causa d`acidents, mes que el alcohol i les drogas.Si el que porta el mobil es un funcionari de govern, policía o bomber, un expedient i si es reencident fora del cos.
RespondreQuin article del codi de circulació permet utilitzar aparells per posar sancions d'exces de velocitat o de conducció sota efectes d'alcohol o estupefaents? Quin article regula i controla el funcionament i revisions d'aquests aparells i la capacitacio de les persones que els manipulen? Fiscalia desperteu...
RespondreSi realment us preocupés la nostra integritat com a ciutadans no faríeu campanyes recaptatòries, faríeu campanyes de gestió de mobilitat i educació ciutadana, però això no interessa, com tampoc interessa la repercussió en la salut del soroll i la contaminació del parc mòbil, només interessa moure diners.
RespondreNecessitem calerons, d'on ho traiem ....? Doncs de les multes, una campanya més per justificar sancions. Si realment és pretengués protegir el ciutadà és valorarien altres causes a part de les rotondes, com la velocitat, com a els punts negres d'alta sinistralitat, l'ús del mòbil, alcohol, drogues, distraccions, insomni, medicaments, cansament, condiciones meteorològiques, estat del paviment etc.
RespondreEl que es necessita es educació no represió.
Respondre
Cáspita va dir..
No sé si aquesta serà una de les raons, però el que no pot ser és que molts conductors es passin els senyals de circulació pel forro, obligacions, prohibicions línies continues... no portar el cinturó, parlar per telèfon o enviar missatges mentre es condueix... És flipant! Vas circulant darrera d'un vehicle, i de sobte, cop de volant al canto i envaeix l'altre carril. Mires al conductor i, que veus? El senyor ha de contestar una trucada que és més important que la vida dels demés. I quina és la sanció per parlar pel mòbil? 18,03 Eurets de mer...a. Els impostos no sé, però al menys a les sancions de circulació haurien de pujar, i molt!! 150€ per anar parlant pel mòbil i si envaeix el carril contrari o posa en perill a algú, retirada de permís de 60 dies. Segur que més d'un s'ho pensaria dues vegades. Apa bon dia i quan conduïu, CONDUÏU, com deia l'anunci.
Vist lo vist lo millor és ficar el carnet per punts. Qui no fa el boig ni rallys no s'ha de preocupar que li treguin el carnet. I sancionar a tothom per igual.
RespondreEntenc .... en una paraula, ens aneu a cruixir a sancions i impostos perquè cal pagar el personal dels nous i flamants ministeris.
RespondreNo entenc aquestes persones que es queixen tan del soroll dels vehicles però també es queixen quan la carretera no està atapeïda de cotxes i motos a dojo de turistes. I a sobres critiquen que si un poble queda “mort” perque s'ha fet una carretera exterior. Ja sabeu almenys on anar a pixar, o tampoc?
Respondre
Excusa per augmentar la facturació. va dir..El que es necessita es educació no represió.
RespondreD'educació??? La que van enxampar no fa gaire i?