x

Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats

PERMETRE
NO, GRÀCIES
Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
DIARI TV MUSIK
Afers Europeua

L'interrogant dels terminis de l'acord amb la UE

Riba afirma que és “difícil” concretar-los, tot i que s’espera que el ritme s’acceleri el 2020
El secretari d’Estat d’Afers Europeus, Landry Riba, va afirmar ahir que a hores d’ara es fa “difícil” poder concretar els terminis per enllestir l’acord d’associació. També va evitar donar dates a la firma de l’acord marc, allò que fixa “les regles del joc” i que és comú als tres estats que estan negociant, Andorra, Mònaco i San Marino. Malgrat que a principi d’any semblava que s’estava en disposició de fer-ho al juny la realitat és que encara queda contingut per negociar. “Està força avançat, més de dos terços segur”, va precisar Riba, però no tancat. La realitat és que després
  • #7 Referendum primer
    (16/06/19 06:59)

    Abans de tot s'ha de consultar el poble. En tota democràcia es fa aixi! A part que ho van prometre. El problema que ara ja no s'en recorden.

    Respondre
  • #6 Un altre
    (15/06/19 14:09)

    Aquest dirà el que sigui i el que li diguin que ha de dir. A 4800€/mes un altre tip sense importar-li el futur d'Andorra adoctrinat per DA i els seus de Canillo i nosaltres els rucs que els votem, almenys fins ara. Millor que faci música 

    Respondre
  • #5 DANYOS
    (15/06/19 10:41)

    UE va dir..
    Oui donner la parole au peuple par un référendum.

    Respondre
  • #4 Venuts
    (15/06/19 09:32)

    Som vassalls de la UE i la seva agenda globalitzadora,no es negocia res,es una homologació en tota regla,hem venut la nostra soberania a canvi de privilegis per salvar una part de la banca.

    Respondre
  • #3 No inventis
    (15/06/19 09:17)

    D'Agricultura a parlar d'Europa i tocar un tema tan important com aquest. Aquest noi a qui li han fet una cartera inventada dirà el que li diran que ha de dir. De fet, reprodueix part dels discursos del Nomen sobre Europa és a dir, toca esperar. Vamos... que si Nomen o Pintat comencen a parlar d'Europa se'l mengen en dos minuts. Dediquis a lo seu i no acabi de destrossar Andorra. 

    Respondre
  • #2 Govern no pot fer-ho sol
    (15/06/19 09:01)

    Govern hauria de contractar especialistes de fora per analitzar les qüestions legals amb certa rapidesa. Sols no ens sortim.

    Respondre
  • #1 UE
    (15/06/19 08:38)

    Sr.Riba,faci un referèndum que el poble li dirá clarament el que s'ha de fer.

    Respondre
7
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts
© Diari d’Andorra
(Premsa Andorrana) 2005-2023 - C/ Bonaventura Riberaygua, 39, 5è pis - Telèfon : +376 877 477

Col·laboradors:

HELISA - Gestor de continguts