Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats
La solucion no es una campanya, la solucion esta en las manos de las personas, por no decir ce… todos tenemeos que participar en ello.
RespondreLo que havien d'haver reduït és tots aquests càrrecs innecessaris!!!! Quan mamaneo!!!!! ¡
Respondre
ciutadana va dir..
La pregunta que em faig jo i molts més és com és que continua el Sr. Rossell?????
Pachamama va dir..
Em faig la mateixa pregunta. D'ont surt la que apareix al mar??? Potser de tants vaixells de millers de persones???I tants i tans "navegants d'estiu? Però no dels ciutadans, aquest plastic suposo que es fa desapareixer d'alguna manera no?
Què fa la brossa plàstica en els mars? Qui la tira a la mar? Nosaltres la dipositem al contenidor groc i després acaba a la mar?
Respondre¿No seria més lògic utilitzar materials que no perjudiquin el medi ambient? Perquè de moment, l'únic que hem fet és convertir les bosses de plàstic en un gran negoci, abans les regalaven, ara les paguem.
RespondreMentre fem el paperot i fem veure que complim amb Europa amb l'plàstic de les bosses, seguim contaminant la Vall amb milers de cotxes, un forn incinerador a 500m de la capital i milers de calefaccions a gasoil.
Respondre
Ja està bé que ens tractin com estúpids. Qui fabrica les bosses de plático i per què ho fa? Qui regula la fabricació i distribució massiva de bosses? Perquè no es fabriquen bosses ecològiques de fècula de patata? La resposta és fàcil, perquè llavors les grans superfícies haurien de regalar les bosses.
Respondre