Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats
La pista estaria situada entre les Bordes d'Envalira i Grau Roig.
ARXIUQuina casualitat que el president de la Cambra sigui també el CEO de l'Andorra Aviation Academy...
RespondreMountains surround the airport and, at 7,820' MSL, departure can be a performance struggle for any aircraft. The airport has several published non-precision instrument approaches. All are "circle-to-land;" the lowest gets you down to 2,000' AGL. ... These approaches often leave Aspen below minimums.A ASPEN (COLORADO) U.S.A, HO TENEN CLAR!
RespondreAvui surt una notícia a l'avanguardia que diu: Adiós al avión: en los países nórdicos la gente se resiste a volar. Los pasajeros de vuelos domésticos cayeron un 3% en Suecia mientras el tren sigue creciendo.
RespondrePodríem fer un port pel riu Vaixells Valira amunt Valira avall. Demaneu un estudi de viabilitat que pot sortir igual de positiu com l'aeroport.
Respondre
Val més que aterri aquest senyor.
Encara no sabem a on posar un simple heliport i ja volem un aeroport.
El transport d urgéncia,si és aquesta la seva excusa, és fa amb helicopter, molt més ágil.
Vaig néixer en un país anomenat ANDORLANDIA!
Respondre
Uri va dir..
JA JA JA, Exacte. El mateix informe que va fer el THE CLOUD de Andorra telecom.......... JUA JUA JUA.
Clar que l'informe és viable, si els que l'han demanat hauran fet que aquest ho sigui per nassos.
RespondreY otra vez....mejor si miráis por los aerotaxis. Se os ha pasado el arroz con el aeropuerto
Respondre
Pep va dir..Infrastuctura absolutament desproporcionada oer Andorra. A part de ser un dels mitjants de transport mes contaminant. Perque no centrem esforços per fer arribar el tren a Andorra via tunel des de França ? Mateix cost menys contaminant i a mes per les mercaderies mes interessant
RespondreDoncs perque , farem les dues coses , tren i avió , l'avió per solucionar les tonteries de França i d'Espanya , que quan volen ens tanquen la frontera .