x

Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats

PERMETRE
NO, GRÀCIES
Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
Educació

Nicolau considera que el problema del lloguer frena l'expansió de l'UdA

La Universitat ha hagut d’ajudar a buscar pis a dos estudiants internacionals aquest curs i l’aposta prioritària és la creació de residències
La manca d’habitatges de lloguer al Principat també afecta la Universitat d’Andorra. El rector, Miquel Nicolau, explica que un dels principals objectius del seu segon mandat és potenciar la internacionalització de l’UdA. I és que a hores d’ara un 30% dels 500 alumnes presencials són estrangers. “Jo crec que [aquesta xifra] ha d’anar augmentant”, augura Nicolau. Aquest repte, però, s’ha trobat amb l’escull que representa trobar un pis pels estudiants forans, especialment pels que escullen el centre lauredià per fer una estada de curta durada o una mobilitat semestral. “A una persona que ve un semestre a Andorra li és
  • #8 Ah !... Ah!!! Ah!!!
    (18/05/19 23:11)

    Menys megalomania i més tocar de peus al terra, axó no serà mai una universitat "comme il faut"... El que es és un pou sense fons a costelles de tots!

    Respondre
  • #7 karlitos
    (18/05/19 15:19)

    Lo que frena la expanciò de la universitat es un rector com vostè.....Sense arguments i ideas....

    Respondre
  • #6 karlitos
    (18/05/19 15:17)

    Que demanin calès als bancs Espanyols com ho ha fet jo als bancs andorrans perque les mevas fillas puguin estudiar a Espanya.....DEMAGOGIA vostè sab molt.....

    Respondre
  • #5 DonPiso
    (18/05/19 12:58)

    Andorra pels andorrans.

    Respondre
  • #4 Pare
    (18/05/19 12:27)

    Sr.Rector,tots aquells que hem tingut fills estudiant a fora en el meu cas a Barcelona,hem pagat fortunes per les residències i apartaments de lloguer,el problema no es d'Andorra es general.Molts que també voldrien estudiar i no poden,actualment s'ha de ser de bona familia. Es trist però es així.

    Respondre
  • #3 Josep B
    (18/05/19 12:19)

    El Corb va dir..
    O a fer pisos de lloguer a bon préu per anar-hi jo a víure, no et toca els collóns!! Ara vénen els de la Universitat, hes quéixen, i tots a córre.

    Respondre
  • #2 El Corb
    (18/05/19 09:56)

    Deu sap que hi ha edificis sensers en desús a Sant Julià. Com fàbriques de tabac, quasi abandonades... Per que no incentivar els propietaris a fer reformes per convertir-les en habitatge per estudiants?

    Respondre
  • #1 Paulet
    (18/05/19 09:53)

    Welcome to the problema que estem patint els residents des de fa anys.... I ara us preocupen els de fota... Té....

    Respondre
8
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts