x

Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats

PERMETRE
NO, GRÀCIES
Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
Seguretat pública

Urbans amb càmeres de vigilància

Escaldes ha demanat al ministeri de l’Interior que els agents de circulació estiguin equipats amb aquest sistema per “evitar situacions complicades”
El comú d’Escaldes-Engordany ha enviat una carta al ministeri de l’Interior en la qual demana que els agents de circulació vagin equipats amb càmeres de vigilància integrades en els seus uniformes per “evitar conflictes i situacions perilloses”, segons va explicar ahir la cònsol major de la parròquia i presidenta de la comissió interparroquial, Trini Marín. “Igual que la policia en algunes intervencions que realitza porta càmeres per gravar què passa, els nostres agents es troben també en situacions complicades i se’ls ha d’emparar”, afirma. La iniciativa ha de servir per “evitar situacions complicades als agents”, va afegir la cònsol, però
  • #19 Escaldenca
    (12/05/19 23:36)

    També poden servir per controlar les estones que passen els CONSOLS s'escaldes
    Fent el cafè i la cigarreta mati i rarda

    Respondre
  • #18 JOAN
    (12/05/19 08:35)

    Quina vergonya cap representant Politic del Comú de St.Julia.Quina mena de Parroquia .

    Respondre
  • #17 pepet
    (11/05/19 20:36)

  • #16 Rigofredo de Cal Caboet
    (11/05/19 20:17)

    Sincerament no se perque els urbans necessiten camares.... que hi ha una oferta de GoPro?... els temps no estan per desplfarrar diners... que portin el seu propi mobil i que gravin ells mateixos... Com a molt una porra electrica d'aquestes de 20 eurets

    Respondre
  • #15 Andreu
    (11/05/19 20:16)

    A la foto ho ha més tricornis de la Guàrdia Civil que gorres de la Policia andorrana. Curiós, no?

    Respondre
  • #14 Quí vigila al vigilant....?
    (11/05/19 15:03)

    Llibertat i vigilància són aigua i oli, i la pregunta més important segueix sense resposta.

    Respondre
  • #13 Jorge
    (11/05/19 13:57)

    El que tenent que fer els Urbans es trebaillar, no passetjar de dos en dos (com l antigua Guardia Civil....

    Respondre
  • #12 Policía del pensament
    (11/05/19 13:56)

    Anem cap un totalitarisme propi de Corea del Nort,això si,tot per suposat en nom de la securetat i per "evitar conflictes i situacions perilloses”...

    Respondre
  • #11 George Orwell
    (11/05/19 13:40)

    Cada vegada estem més a prop de un estat policial,només falta aplicar la llei marcial,i tot en nom de la nostra seguretat....

    Respondre
  • #10 feixistada de tres parells
    (11/05/19 12:50)

    Que els policies portin càmera ja és fort perquè anem cap a estar permanentment vigilats. Què volen amagar, diu algú? Doncs mira. No es tracta d'amagar res. Hi ha una cosa que es diu LLIBERTAT i tot això l'únic que fa és posar límits. Per als delinqüents ja hi ha la policia. Jo no vull que m'estiguin gravant constantment. A tu sí? Doncs posa't un xip geolocalitzable i deixa'ns a la resta viure en un mínim espai de privacitat. Totalment en contra d'aquesta feixistada de posar càmeres als urbanos.

    Respondre
Veure’n més
19
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts