x

Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats

PERMETRE
NO, GRÀCIES
Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
DIARI TV MUSIK
Sessió constitutiva

L'A no tanca la porta a un acord amb Espot

Jordi Gallardo afirma que els liberals decidiran el seu “rol” al Consell “els propers dies”
Amb el Consell General constituït, comença el compte enrere per a la investidura del nou cap de Govern i la formació de l’executiu. L’escenari postelectoral sense majoria absoluta demana teixir consensos i el candidat demòcrata, Xavier Espot, n’és conscient. “El que hem de fer és intentar garantir la investidura, obtenint majories àmplies com hem fet amb la Sindicatura”, va afirmar ahir, mentre que Roser Suñé va afegir que “si és necessari pactar i podem fer-ho sense traspassar línies vermelles, evidentment que ho farem”. En aquest escenari, un dels partits que ja s’han apropat als taronges és L’A, que ahir va
  • #12 Josep
    (03/05/19 17:47)

    Magallon ens has enganyat! Mai ens vas dir que pactaries amb DA.

    Respondre
  • #11 Que s'ha pres?
    (03/05/19 16:15)

    No entenc el comportament de certs "consellers" com el sr Costa ahir i altres. Semblava que estiguessin en una boda. Riures, crits, celebracions, fotos a dojo per a les xarxes fent el ridícul més estrepitos...etc. molt poc nivell. sento molta vergonya aliena. Que no saben estar a l'alçada del moment i del paper que els toca fer??? Molt lamentable, a sobre després de passar-se tota la campanya criticant a DA per acabar votant-losa

    Respondre
  • #10 Precabut
    (03/05/19 15:24)

    Sr. Espot, no em puc creure que pacti amb els liberals quan han estat els darrers quatre anys dinamitant a DA, promovent inclòs una moció de censura! El mateix faran ara! Pactar amb el Sr. Gallardo ens portarà a unes eleccions anticipades amb victoria de PS!!!!

    Respondre
  • #9 Marc
    (03/05/19 14:46)

    DA i LA són partits germans amb ideologies quasi bé calcades. El que no era normal és Acord! Que us esperaveu un govern PS-LA?. Andorra necessita estabilitat durant quatre anys per afrontar la propera gran crisi i moltes lleis haurien de tenir els 28 consellers a favor.

    Respondre
  • #8 estat
    (03/05/19 14:24)

    Personalment e votat liberal a la nacional, i d'acord a la territorial, justament aquesta formula ara permet que liberals pugui donar el suport a DA pero amb un control real de les decisions que es prenguin, i fins hi tot amb un govern en coalició. Els liberals aportarien el control necesari a DA que tots em demanat en aquestes eleccions.... el que no es racional, es deixar el pais, sense un acord de legislatura... algu a de assumir la responsabilitat d'estat... i prefereixo la visio liberal que la socialdemocrata!!! clarito lo tengo!

    Respondre
  • #7 Vergonya de polítics
    (03/05/19 13:05)

    Lliberals venuts!!! Els votants de PS demanem declaracions del Pere López, necessitem tornar a creure en els polítics.

    Respondre
  • #6 Toni
    (03/05/19 12:31)

    M'heu enganyat a les eleccions, vaig votar-vos a les nacionals i d'acord a la parroquial, perquè no tornès DA i ara els hi doneu suport. Molt parlar que SDP era la marca blanca de DA, i enrealitat ereu vosaltres, amb la complicitat del PS. Ja tornareu a venir per les comunals ara ho tinc molt més clar 3a via o SDP.

    Respondre
  • #5 jon
    (03/05/19 12:07)

    Han passat de ser el partit liberal, al partit del libertinatge. De nuvis amb el PS, pero s'en van al llit amb DA. This is politics folks...everything is possible. Al final, vots aconseguits pel PS a les territorials facilitaran el Govern de DA. Si és que no et pots fiar de ningú...

    Respondre
  • #4 Hipolit
    (03/05/19 10:41)

    Pere Lopez hauries de dir algo... molts vam creure en tu... que esta passant amb LA?

    Respondre
  • #3 Pol
    (03/05/19 10:40)

    Vaig votar LA.... em sento decebut... a les comunals us podeu oblidar del nostre vot... no sou consequents i la gent que us va votar ho està veient.

    Respondre
Veure’n més
12
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts