x

Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats

PERMETRE
NO, GRÀCIES
Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
DIARI TV
Promoció turística

Falles contra “la temporada baixa”

Més de 2.500 valencians participen en les activitats organitzades aquest cap de setmana per l’associació Fallers pel Món
La tradició valenciana de les falles, que l’associació Fallers pel Món ha portat aquest cap de setmana a Andorra la Vella, va inaugurar ahir els actes populars amb la crida des del balcó del comú de la capital. Un inici de festa que va comptar amb el discurs de la cònsol major de la parròquia, Conxita Marsol, que va agrair la presència dels més de 2.500 valencians desplaçats especialment al Principat per celebrar aquest esdeveniment. En aquest sentit, la consellera de Promoció Turística, Mònica Codina, va explicar que aquestes persones “donen ocupació als hotels i evidentment també esperem que els
  • #26 Francisco Javier
    (30/04/19 20:04)

  • #25 Falles
    (30/04/19 12:15)

    Buenos días, soy de Valencia, estoy leyendo con asombro estos comentarios, voy a intentar explicar un poco porque creo que hay muy poca información. Fallers pel mon es un grupo de gente que DESINTERESADAMENTE, viaja por varias capitales para enseñar nuestra fiesta, cada fallero (o no fallero) que ha viajado hasta allí se ha pagado su viaje, su hotel y su estancia. Estamos orgullosos de nuestra fiesta aunque algunos tilden de "horteras". Leo estos comentarios con pena pues es un proyecto que se prepara con mucha ilusion, que como hemos comentado antes hemos realizado en varias capitales, Cordoba, Granada, Salamanca, Zaragoza....etc teniendo una gran acogida en todos sitios. Solo agradecer a cada Andorrano que ha disfrutado de este poquito de fiesta su acogida y siento mucho los que no la han disfrutado, realmente se han perdido un poquito de arte, de sentimiento y de alegría que va unida a nuestra fiesta.

    Respondre
  • #24 Constan Debon Baeza
    (29/04/19 23:49)

  • #23 Rosa María Pérez Juanes
    (29/04/19 17:38)

    Corrupció va dir..
    Tú q sabrás d' aquest Mon d les falles ignorant? Els q treballem en aquesta Festa t peguem cuaranta pataes a treballar, artistes, pintors, escultors, MUSICS, hostelers, indumentaristes, joiers, pirotecnics etc, etc...Tú q t, has pensat en possar en dubte este gran art? Te tinc q dir qué és el pá Dels nostres fills i q Gent com tú sobra en aquest món... Eres un ninot q si estagueres en Valencia te pegaba foc en la Falla... El teu analfabetisme mel pase jo per "l, arco del triunfo" Tarugo!

    Respondre
  • #22 Andorra la Vella
    (28/04/19 21:50)

    Jo proposo un altre eslogan, Andorra , país de Disneyland, per tots aquells que ho critiqueu tot i que la gran majoria sou funcionaris que teniu el sou assegurat a final de mes. Que maco i fàcil criticar

    Respondre
  • #21 Gatfer
    (28/04/19 20:35)

    Deixant de banda si toca o no fer falles a Andorra, jo penso que no, crec interessant poder reflexionar sobre les falles. Anys enrerre les falles es creaven a partir de materials primàris: fusta, tela... Actualment s utilitza el porexpan... Algú ha pensat en la quantitat de tòxics que deixa anar tot aixó a l atmòsfera?? Per què no utilitzem un altre vegada materials primàris??

    Respondre
  • #20 pipi calzarlargas
    (28/04/19 19:40)

    Proposo nou eslogan promocional d'Andorra: “Andorra, el circ mes gran d'Europa”

    Respondre
  • #19 Simpatitzant de la CNT
    (28/04/19 17:24)

    Algú ha pensat que aquesta representació ve per les Falles de València i les d'Andorra? Dit això, i aprofitant que no coincideixen temporalment, les de València haurien d'haver vingut pel 24 de juny, i les d'Andorra, haver anat per falles.

    Respondre
  • #18 Carla
    (28/04/19 16:32)

    Visca la festa i la vida i gràcies Comú per iniciatives així. En aquest país sempre criticant i algiuns ja han començat la campanya, es nota molt. Visca la parroòquia d'Andorra la Vella que torna a estar viva

    Respondre
  • #17 Corrupció
    (28/04/19 16:12)

    Menys Festa i mes treballar a tots aquestos que defenseu aquesta festa ridicula, si creieu que surt gratis tans petards, menjars, carpes.... dediqueuvos a menjar patates al parc central

    Respondre
Veure’n més
26
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts
© Diari d’Andorra
(Premsa Andorrana) 2005-2021 - C/ Bonaventura Riberaygua, 39, 5è pis - Telèfon : +376 877 477

Col·laboradors:

HELISA - Gestor de continguts