x

Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats

PERMETRE
NO, GRÀCIES
Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
política

Ciutadans Compromesos espera la trucada de DA i PS

Ferré està convençut que seran decisius i afirma que no bloquejaran el país
Els dos consellers generals de Ciutadans Compromesos, Carles Naudi i Raül Ferré, encara esperen que Demòcrates o el Partit Socialdemòcrata els truquin per citar-los i tenir la primera reunió per temptejar l’opció d’aconseguir el seu suport en el pròxim debat d’investidura, una situació però que no inquieta els consellers massanencs que entenen que siguin els darrers amb qui parlar. “Ningú s’ha dirigit a nosaltres encara i esperem que ho facin en els pròxims dies. Suposem que deuen estar reunint-se amb els grans partits i quan acabin, ja ens diran alguna cosa”, va explicar l’excònsol menor.
El resultat de les eleccions els
  • #11 Natalia
    (23/04/19 18:01)

    Parlar amb vosaltres per? Jajajajaja

    Respondre
  • #10 jo
    (23/04/19 16:46)

    per parlar de que???? JAJAJAJAJAJAJAAJA

    Respondre
  • #9 Tercera Via
    (23/04/19 12:36)

    També haureu de "pregar" a Tercera Via...perque els vots de CC de La Massana van anar a DA desprès e "traÏr " a Tercera Via....que el Pintat os espera...i ja sabreu el peu que calça....i no el fa pas petit jajajaaj

    Respondre
  • #8 el Muflo del Telecadira
    (23/04/19 11:29)

    ja.no sou la clau matemàticament parlant.
    us ha sortit.el.tiro.per la culata. Aneu a escombrar cap a casa d'aqui 4 anys.
    crec que la.Clau esta a st júlia.
    Us recordo que el Govern del peis us va salva el.cul amb el rescat camuflat de préstec avalat pel Govern. Cal tindrà memòria..
    Que de desagraïts el infern n'esta ple. Ja podeu tornar el traje dw Ministre a la sastreria..

    Respondre
  • #7 Massana
    (23/04/19 10:12)

    Amb dos consellers sereu molt decisius, sobretot quan els altres partits no us necessiten per res. Sort que DA no n'ha tret 13, sinó tindríeu un xec en blanc. Tal i com ha quedat configurat el Consell, segur que no bloquegeu el País.

    Respondre
  • #6 Silvia Gil
    (23/04/19 10:02)

    Juas juas juas, la coalició canària vol que els truquin, per a què ?? no sabeu la dita que diu: "Roma no paga traidores"

    Respondre
  • #5 Ni tant, ni tant poc.
    (23/04/19 09:29)

    Home, fent números, CC no té la clau de la investidura com volien, pero un pacte DA + CC és una aliança de govern sòlida que només podra contrar-se amb el consens improbable PS + L'A + 3a.

    Respondre
  • #4 jua jua jua
    (23/04/19 08:49)

    bloquejar el pais amb dos consellers, que no sap matematiques aquest xicot?

    Respondre
  • #3 Jordi
    (23/04/19 08:46)

    ha sortit el tiro per la culata, primer van deixa tirats als liberals i ara voldrien un ministeri pel Naudi (exteriors si pot ser) vet aqui que ha sortit el tiro per la culata

    Respondre
  • #2 tot per la parroquia!
    (23/04/19 08:41)

    CC ha volgut reproduir el model egoista de Sant Julia sense exit, es a dir tot per la parroquia i res pel pais! I ara demanen de parlar, es clar que parlarem pero heu d estar preparts per la travesia del desert massanencs!

    Respondre
Veure’n més
11
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts